تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین محور برگزاری یادواره‌های شهداست
کد خبر: 3973706
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین محور برگزاری یادواره‌های شهداست

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد، گفت: تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی به مسئله مقاومت مهم‌ترین محور برگزاری یادواره‌های شهدا و تحقق اهداف مورد نظر در دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی مهم‌ترین محور برگزاری یادواره‌های شهداستبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد، چهارم خردادماه، در مراسم یادواره شهدای پارس‌آباد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با ایستادگی مردانی غیور و دلیر برای دفاع از دین و کیان و ناموس رقم خورد و انسان‌ها را به مرتبه‌ای رساند تا برای نثار جانشان برای نیاز دیگران قدم برداشتند.

وی بیان کرد: هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست و اگر بتوانیم در راستای انتقال فرهنگ و شهادت گام برداریم به رسالت خود در این زمینه عمل کرده و به اهداف خود دست یافته‌ایم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است و تبیین نگرش حاج قاسم سلیمانی به مسئله مقاومت مهم‌ترین محور برگزاری یادواره‌های شهدا و تحقق اهداف مورد نظر در دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بیان کرد: معرفی نقش شهدا در دوران دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری فراموش نشدنی است و هم‌اکنون مدیون فداکاری و دلاوری‌های شهدای والامقام هستیم و باید در مسیر معنویت و تعالی گام برداشته شود تا خروجی‌های مورد انتظار حاصل شود.

نوری ادامه داد: دوران دفاع مقدس جزو دوران‌های طلایی و پرافتخار برای ما است و به همین منظور باید این مهم را به خوبی به نسل‌های آینده معرفی کنیم که در تلاش هستیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل پوشانده و جوانان و نسل جوان امروز را به سمت اهداف شهدا ببریم.

وی اظهار کرد: اهداف شهدای والامقام نباید به هیچ عنوان مورد غفلت و بی‌ـوجهی واقع شود بلکه باید تمام سعی و تلاش خود را در راستای اهداف ارزشمند شهدای والامقام به کارگیریم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم توسط مسئولان و متولیان مربوطه مبنای کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha