نفوذ موساد به شبکه‌های اجتماعی و شرکت‌های فیلم‌سازی برای جذب جاسوس
کد خبر: 3942390
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

نفوذ موساد به شبکه‌های اجتماعی و شرکت‌های فیلم‌سازی برای جذب جاسوس

روزنامه واشنگتن‌پست فاش کرد که دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی(موساد) از طریق نفوذ در رسانه‌ها و شرکت‌های فیلم‌سازی آمریکایی عوامل جاسوس جدید جذب می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از qudsn، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در گزارشی نوشت: سازمان اطلاعاتی و جاسوسی رژیم اسرائیل اخیراً از طریق سریال‌ها و فیلم‌های مربوط به این دستگاه اطلاعاتی، که سال‌ها مخفیانه فعالیت می‌کرد، هدایت برخی وب‌سایت‌های بین‌المللی از جمله «نتفلیکس» و «اپل تی وی» را آغاز کرده است.
 
واشنگتن‌پست توضیح داد: موساد دیگر از انتشار جزئیات عملیات‌های مخفیانه خود از طریق سریال‌های تلویزیونی جهان، که داستانی تخیلی را از این عملیات‌ها و پیشرفت این دستگاه اطلاعاتی روایت می‌کنند، نگران نیست.
 
بر اساس نوشته واشنگتن‌پست، با توسعه فناوری، سازمان اطلاعات جاسوسی موساد با شرکت‌های اسرائیلی خاص برای جذب نیروی متخصص در جنگ‌ سایبری رقابت و در این راه هزینه هنگفتی را صرف می‌کند.
 
این روزنامه افزود: عملیات جذب جاسوس از طریق شبکه‌های اجتماعی با ارائه اطلاعات فریبنده، که می‌خواهد زندگی در داخل این سازمان اطلاعاتی بدنام را فعالیتی قهرمانانه جلوه دهند، انجام می‌شود.
 
کارمندان سابق موساد گفته‌اند که این دستگاه اطلاعاتی از برخی سریال‌های تلویزیونی که در راستای منافع رژیم صهیونیستی فعالیت کنند، حمایت می‌کند.
انتهای پیام
captcha