اختصاص هزینه سالگرد پیرغلام حسینی در یزد به آزادی یک زندانی
کد خبر: 3917813
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
هر هیئت، آزادی یک زندانی؛

اختصاص هزینه سالگرد پیرغلام حسینی در یزد به آزادی یک زندانی

هزینه مراسم سالگرد حاج میرزا علی دشتی خویدکی، پیرغلام امام حسین (ع) به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد اختصاص یافت.

هزینه سالگرد پیرغلام حسینی در یزد به آزادی یک زندانی اختصاص یافتبه گزارش ایکنا از یزد، هیئت خویدک یزد به یاد پیر غلام امام حسین «حاج میرزا علی دشتی خویدکی» مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردند.

حسین دشتی خویدکی، فرزند زنده یاد حاج میرزا علی دشتی خویدکی، پیر غلام امام حسین (ع) هدف از این اقدام خداپسندانه را ترویج فرهنگ آزادگی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: هر سال مراسم سالگرد حاج میرزا علی دشتی خویدکی در ایام محرم برگزار می‌شد که در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هرگونه تجمعی، تصمیم بر آن شد تا این هزینه صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شود.

اسلام افشون، مدیر ستاد دیه استان یزد نیز از مشارکت هیئت عزاداران چهارده معصوم بنستان در طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» خبر داد و گفت: این هیئت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال را برای آزادی محکومان مالی به ستاد دیه استان کمک کرده و با این هزینه به صورت مشترک با ستاد دیه استان زمینه آزادی محکومان مالی را از زندان‌های استان فراهم کرد.

وی یادآور شد: طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل زندان‌های استان و خانه صلح و اندیشه یزد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد دیه استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عروس و داماد یزدی در نخستین ساعات زندگی مشترک خود با حضور در ستاد دیه مبلغ ۵۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند گفت: این زوج که دوست داشتند نام و تصویرشان فاش نشود، هدف از این اقدام خداپسندانه را خوشبختی در زندگی مشترک و شادی دل خانواده زندانیانی بیان کردند که سرپرست آنها بنا به دلایل غیر عمد در زندان تحمل حبس می‌کند .

انتهای پیام
captcha