حاضریم برای حفظ اسلامیت مسجدالاقصی هزینه دهیم
کد خبر: 3912017
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
مدیر مسجدالاقصی:

حاضریم برای حفظ اسلامیت مسجدالاقصی هزینه دهیم

مدیر مسجدالاقصی از آمادگی اهالی بیت‌المقدس برای دفاع از اسلامیت مسجدالاقصی حتی با پرداخت هزینه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «دنیا الوطن»، شیخ «عمر الکسوانی»، مدیر مسجد‌الاقصی تأکید کرد: اهالی بیت‌‌المقدس حاضرند برای دفاع از اسلامیت و عربیت مسجدالاقصی هزینه پرداخت کنند و رژیم صهیونیستی با دور کردن نگهبانان، کارکنان و نمازگزاران از مسجدالاقصی هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.
 
الکسوانی افزود: اشغالگری نخواهد توانست در میان مردم بیت‌المقدس، یأس و ناامیدی ایجاد کند و با حملات روزانه اشغالگران به مسجد الاقصی، فلسطینیان از این مسجد دور نخواهند شد.
 
وی در پیامی به مردم قدس گفت: شما کسانی هستید که از این مسجد محافظت کردید، شما کسانی هستید که مصلای باب‌الرحمه را آزاد کردید، شما حافظ امنیت این مسجد و کسانی هستید که از قداست و اسلامیت مسجدالاقصی محافظت می‌کنید و همواره پیروز خواهید بود.
 
الکسوانی از امت عربی و اسلامی خواست تا به مسئولیت خود در قبال مسجدالاقصی عمل کرده و از مواضع ملت فلسطین و مردم بیت‌‌المقدس حمایت کنند تا این مسجد به عنوان مکان مقدس مسلمانان باقی بماند.
 
وی همچنین تأکید کرد که مصلای باب‌الرحمه جزء جدانشدنی مسجدالاقصی و مانند سایر مصلاهای این مسجد است و اهالی شهر قدس حکم صادره از دادگاه رژیم صهیونیستی درباره بسته شدن این مصلا را به رسمیت نمی‌شناسند.
 
پیش‌تر، مراکز و مؤسسات دینی قدس اشغالی حکم صادره از سوی دادگاه اسرائیل درباره بسته شدن مصلای باب‌الرحمه را محکوم و تأکید کردند که شأن این مصلا والاتر از آن است که چنین حکمی یا هرگونه تصمیم سیاسی دیگر درباره آن صادر شود.
 
مقامات رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه، 12 تیرماه (دوم ژوئیه) ابلاغیه‌ای به اداره اوقاف اسلامی قدس درباره حکم دادگاه اسرائیل در خصوص بسته شدن مصلای باب‌الرحمه ارسال کردند.
انتهای پیام
captcha