ایجاد قرارگاه فرهنگی جهاد سلامت در تبلیغات اسلامی مازندران
کد خبر: 3886158
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

ایجاد قرارگاه فرهنگی جهاد سلامت در تبلیغات اسلامی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: تلاش جهادی طلاب و روحانیون و حضور خودجوش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در مقابله با این ویروس جلوه‌ای از ایثار و وحدت و همدلی است.

ایجاد قرارگاه فرهنگی جهاد سلامت در تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری، ظهر امروز 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران، ضمن محکوم کردن عاملان به هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و با تقدیر از حضور خودجوش و جهادی طلاب و نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب در مبارزه با این ویروس منحوس، اظهار کرد: متاسفانه این روز‌ها شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا (کووید۱۹) در کشور و جهان هستیم و تنها راه برون رفت از این مشکلات عمل به توصیه‌های بهداشتی و درمانی است.
وی با اشاره به عزم ملی ایجاد شده در مقابله با این ویروس در کشور با عنوان(کرونا را شکست خواهیم داد)، افزود: مجاهدت‌های کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم این جبهه قابل وصف نیست و هموطنان عزیز باید با عمل به توصیه‌های بهداشتی و مسئولان کشور و خودداری از سفر‌های غیر ضروری در مقابل شیوع و گسترش روز افزون این ویروس بکاهند.

شکریان امیری با تقدیر از ایجاد همت عمومی و حضور گسترده روحانیون و نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب در تمامی بحران‌های اجتماعی در کشور، تصریح کرد: بدون شک این حضور مجاهدانه و خودجوش می‌تواند در روند هر چه بهتر خدمت‌رسانی کادر درمانی و پزشکی در کشور موثر واقع شود و به ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس شتاب بخشد.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به چهل سال ایستادگی ملت فهیم و ق هرمان ایران اسلامی در تمامی بحران‌های اجتماعی، افزود: مهم‌ترین دغدغه امروز مسئولین کشور سلامت همه آحاد جامعه است و تنها راه مبارزه با این ویروس خطرناک قطع زنجیره‌های ارتباط آن است و منزل امن‌ترین محیط برای ملت بزرگ ایران اسلامی است و می‌توان با ماندن در خانه و عمل به توصیه‌های مسئولان کشور در قطع این زنجیره انتقال سهیم باشیم و قطعا ملت مقاوم و بزرگ ایران اسلامی در مقابل این بحران هم پیروز و سربلند بیرون خواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ایجاد قرارگاه فرهنگی جهاد سلامت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: حضور نخبگان حوزه و فرهنگی و تبلیغی استان، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، موسسات قرآنی، و جمعیت بانوان فرهیخته استان در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و فعالیت‌های مختلف اجتماعی و ایجاد پویش‌های دعا و نیایش در شب‌ها و روز‌های ماه رجب در کنار خانواده در این برهه از زمان مهم‌ترین اقدامات این کارگروه جهاد فرهنگی جبهه سلامت استان است.

شکریان امیری  ضمن اهمیت دعا و نیایش و اقدامات خیرخواهانه در شرایط امروز جامعه، بیان کرد: ویروس (کووید۱۹) تمامی کشور‌های جهان را مبتلا کرده است، ولی برخی کشور‌های سلطه‌گر و معاند در صدد تخریب جمهوری اسلامی به بهانه برخورد با این بحران اجتماعی هستند.

وی افزود: خبر‌های دروغ و کذب می‌خواهند بر صفوف مقاوم ملت بزرگ ایران اسلامی رخنه کنند، اما ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در مقابل این هجمه‌ها ایستاده اند و وحدت و همدلی این روز‌ها در کشور جلوه‌های زیبایی از این وحدت و همدلی ایجاد کرده است و قطعا این توطئه‌ها هم با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha