کارگاه تدوین در تاریخ شفاهی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3838418
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰

کارگاه تدوین در تاریخ شفاهی در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- کارگاه تخصصی تدوین در تاریخ شفاهی با حضور حجت‌الاسلام سعید فخرزاده و محمد قاسمی‌پور از کارشناسان برجسته ادبیات پایداری 7 شهریور در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

کارگاه تدوین در تاریخ شفاهی در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از حوزه هنری استان یزد، حسام سالکی، معاون فرهنگی حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه تخصصی تدوین در تاریخ شفاهی با هدف دانش افزایی و توانمندسازی نویسندگان و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس در یزد خبر داد.

سالکی افزود: این کارگاه با حضور حجت‌الاسلام سعید فخرزاده مشاور امور فرهنگ و ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی امور مجلس و استان‌ها و محمد قاسمی‌پور مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این کارگاه یک روزه نویسندگان، پژوهشگران، خاطره‌نگاران و فعالان حوزه دفاع مقدس، ادبیات پایداری و ادبیات انقلاب اسلامی با روش‌های تدوین مصاحبه در تاریخ شفاهی بیشتر آشنا می‌شوند.

سالکی یادآور شد: این کارگاه صبح و عصر روز پنج‌شنبه هفتم شهریور در سالن اجتماعات این نهاد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha