مفسر تفسیر «هدایت» ارتحال آیت‌الله آصف محسنی را تسلیت گفت
کد خبر: 3833323
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

مفسر تفسیر «هدایت» ارتحال آیت‌الله آصف محسنی را تسلیت گفت

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله العظمی سیدمحمدتقی مدرسی، از مراجع معظم تقلید در کربلای معلی و مفسر تفسیر هدایت صبح امروز، 16 مرداد با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله آصف محسنی را تسلیت گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله العظمی سیدمحمدتقی مدرسی، از مراجع معظم تقلید کربلای معلی و مفسر تفسیر هدایت صبح امروز، 16 مرداد با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله آصف محسنی را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و پارسا، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد آصف محسنی(رضوان الله علیه) که از چهره‌های درخشان جهان تشیع، و از پیشکسوتان علم و جهاد در خطه‌ اسلامی افغانستان بودند، موجب تأسف و تاثر فراوان شد.

رحلت این شخصیت بزرگوار که عمر خود را در راه پیشبرد اهداف مقدس اسلام گذراند، و از اندیشمندان و مبارزان جهان تشیع به‌شمار می‌رفت، ضایعه‌ای بزرگ در عالم اسلام به‌وجود آورد.

از خداوند متعال مسئلت داریم که این اسوه جهاد و علم را با ائمه معصومین(ع) محشور و به جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه و خانواده‌ آن بزرگوار و مؤمنین و پیروان آن مرحوم و سایر اهل علم و معرفت و ملت شریف افغانستان این مصیبت را تسلیت گفته و از خداوند سبحان علو درجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارم.
سیدمحمد تقی مدرسی

پنجم ذی‌الحجه 1440»

امیرمحسن سلطان‌احمدی 

انتهای پیام

captcha