تشییع پیکر پدر سه شهید دوران دفاع مقدس در فسا
کد خبر: 3754342
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

تشییع پیکر پدر سه شهید دوران دفاع مقدس در فسا

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیکر پدر سه شهید دوران دفاع مقدس امروز، 17 مهر با حضور مردم ولایت‌مدار و قدرشناس شهرستان فسا در استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.

 تشییع پیکر پدر سه شهید دوران دفاع مقدس در فسا به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پیکر عباس اعتصامی‌فرد، پدر شهیدان محمد‌رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید پس از تشییع از میدان شهدا تا گلزار شهدای امام‌زاده حسن(ع) شهرستان فسا در کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

عباس اعتصامی‌فرد، پدر بزرگوار شهیدان محمدرحیم، عبدالمجید و عبدالحمید در سن ۸۵ سالگی بر اثر بیماری و ایست قلبی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) فسا دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

گفتنی است، محمدرحیم اعتصامی‌فرد در پنجم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه رقابیه و در عملیات فتح‌المبین بر اثر اصابت تیر دشمنان به درجه رفیع شهادت رسید، عبدالمجید اعتصامی‌فرد نیز در دوم آبان سال ۱۳۶۲ در منطقه کانی مانگاه و در عملیات والفجر ۴ بر اثر اصابت گلوله شهید شد و عبدالحمید اعتصامی‌فرد هم در تاریخ هفت بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

شهرستان فسا واقع در جنوب ایران و شرق استان فارس در ۱۴۵ کیلومتری شرق شیراز در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

وحید رحیمی

انتهای خبر

captcha