پدر شهیدان اعتصامی‌فرد به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 3754071
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

پدر شهیدان اعتصامی‌فرد به فرزندان شهیدش پیوست

گروه اجتماعی ـ پدر شهیدان محمد‌رحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی‌فرد بر اثر بیماری در فسا به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس، پدر شهیدان محمدرحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی‌فرد در سن ۸۵ سالگی بر اثر بیماری و ایست قلبی در بیمارستان فوق‌تخصصی ولیعصر(عج) فسا دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
حاج عباس اعتصامی‌فرد، پدر شهیدان اعتصامی‌فرد اسوه صبر و ایثار، استقامت و پایداری به دلیل کهولت سن بعدازظهر روز گذشته، 15 مهر به لقاءالله پیوست.
پیکر آن مرحوم فردا سه‌شنبه، ۱۷ مهرماه ساعت ۸:۳۰ از معراج شهدا در میدان شهدای فسا تشییع و سپس در گلزار شهدای امام زاده حسن قطعه ایثارگران در جوار فرزندانش به خاک سپرده خواهد شد. مراسم ترحیم شهیدان اعتصامی‌فرد در همان روز در مسجد جامع فسا از ساعت ۱۵ سی دقیقه الی ۱۷ برگزار می‌شود.
شهید محمدرحیم اعتصامی‌فرد در پنجم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه رقابیه و در عملیات فتح‌المبین بر اثر اصابت تیر دشمنان به درجه رفیع شهادت رسید، شهید عبدالمجید اعتصامی‌فرد در دوم آبانماه سال ۱۳۶۲ در منطقه کانی مانگاه و در عملیات والفجر ۴ بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت رسید و شهید عبدالحمید اعتصامی‌فرد نیز در تاریخ هفت بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha