سومین «جشنواره ماه خوب خدا» در استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3609803
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

سومین «جشنواره ماه خوب خدا» در استان یزد برگزار می‌شود

گروه هنر: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری سومین «جشنواره ماه خوب خدا» ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

محمدرضا دهقانی فیروزآبادی، معاون فرهنگی جهادانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد از برگزاری سومین «جشنواره ماه خوب خدا» خبر داد و اظهار کرد: اين جشنواره برای دو دسته از مخاطبان شامل اعضای سازمان جهاددانشگاهی استان يزد و  فراگيران مراكز آموزشی اين سازمان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقه نقاشی، حفظ و قرائت قرآن، آشنایی با اصول روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، مسابقات فوتسال ویژه برادران و بدمینتون ویژه خواهران، محفل انس با قرآن و مسابقه عكاسی از نماز عيد فطر از بخش های این جشنواره است.
دهقانی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه نقاشی گفت: شرکت کنندگان در این بخش متولدین 1/1/ 80 به بعد خواهند بود و آثار باید با موضوع «رمضان ماه خدا»  و اندازه 50*35 سانتی متر و با مداد رنگی به نحوی که مشخصات صاحب اثر در پشت اثر نوشته شود تا 9 تیرماه سال جاری به دبیرخانه ارسال نمایند.
معاون فرهنگی جهادانشگاهی استان یزد افزود: به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا می شود و آثار منتخب در نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به مسابقه حفظ و قرائت قرآن نیز گفت: این مسابقه ویژه متولدین 80/1/1 به بالا است و حفظ 29 سوره آخر قرآن و رشته قرائت نیز فایل های قرائت تقلیدی در سایت fjdyazd.com قابل دسترس است و هر شرکت کننده باید یکی از قطعاتی که تعیین شده به دلخواه اجرا نماید.
دهقانی برگزاری محفل انس با قرآن در روز  24 خردادماه بعد از نماز ظهر و عصر را ا ز دیگر برنامه های این جشنواره برشمرد.
 وی مسابقه آشنایی با اصول روخوانی و روان خوانی قرآن کریم را از دیگر بخش ها عنوان کرد و زمان برگزاری آزمون الکترونیکی آن را 11 تیرماه اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره ماه خوب خدا 3 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
captcha