رتبه برتر یزد در ارائه خدمات به زائران «اربعین حسینی»
کد خبر: 3567350
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

رتبه برتر یزد در ارائه خدمات به زائران «اربعین حسینی»

گروه اجتماعی: استاندار یزد گفت: طبق گزارش‌ها و ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت کشور، استان یزد در ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی رتبه برتر را به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان اظهار کرد: زائران ایرانی به ویژه زائران یزدی در روز اربعین امسال حضور بسیار گسترده‌ای داشتند و اقدامات انجام شده توسط اعضای ستاد اربعین حسینی استان به این عزیزان قابل تقدیر است.
میرمحمدی ادامه داد: نقش صدا و سیما و رسانه‌های گروهی استان نیز در رابطه با اطلاع‌رسانی مناسب برنامه‌های اربعین حسینی و تشویق مردم برای حضور در عتبات عالیات بسیار مهم بود و اینکه مردم می‌توانستند با برنامه‌های زندۀ شبکه تابان در آن حال و هوای حرم حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) قرار گیرند، بسیار لذت‌بخش بود.
وی تأمین امکانات رفاهی زائران در ایام اربعین حسینی و نظارت بر این اقدامات را نیز مناسب دانست و افزود: این نظارت دقیق در ارتباط با تأمین و توزیع غذای سالم و کاملأ بهداشتی نیز انجام شد.
استاندار یزد یادآور شد: هیچ کار و چیزی بهتر از خدمت به مردم نیست؛ برای خدمت بهتر به زائران باید روحیۀ بسیار بالایی داشت و همین روحیۀ بالا موجب شد استان یزد طبق ارزیابی‌های وزارت کشور در مقایسه با سایر استان‌ها رتبۀ برتر در ارائۀ خدمات به زائران اربعین حسینی را کسب کند.
دائمی شدن ستاد هماهنگی اربعین حسینی
محمدحسین امامی، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان نیز در این نشست از دائمی شدن این ستاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: لازم است ستاد هماهنگی اربعین حسینی در تهران به ریاست وزیر کشور و در استان‌ها به ریاست استانداران در طول سال، جلسه هماهنگی داشته باشند.
امامی افزود: تجربه‌های سال‌های گذشته برای اعضای ستاد و دست‌اندرکاران مراسم اربعین حسینی سرمایه بسیارخوبی است و باید برای ارائۀ خدمات بهتر به زائران در سال‌های آینده از این تجربیات استفاده کرد.
منبع: استانداری یزد
captcha