تدوین برنامه ششم توسعه جهاد تا پایان سال ۹۵
کد خبر: 3560073
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
سیدسعید هاشمی:

تدوین برنامه ششم توسعه جهاد تا پایان سال ۹۵

گروه دانشگاه: هاشمی، دبیر اجرایی گردهمایی روسای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: تدوین برنامه ششم توسعه جهاد تا پایان سال ۹۵ به اتمام می‌رسد و از ابتدای سال ۹۶ در واحدهای جهاد دانشگاهی در سطح کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جلسه گردهمایی روسای واحدهای جهاد دانشگاهی روز گذشته 16 دی‌ماه 95 به پایان رسید. این گردهمایی به منظور ارائه اهداف و راهبردهای حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگ و تجاری‌سازی و اشتغال جهاد جهت تدوین برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی برگزار شد.

سیدسعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد و دبیر اجرایی گردهمایی رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا پیرامون برگزاری این گردهمایی گفت: گردهمایی رؤسای واحدها، پژوهشگاه‌ها، دانشکده‌ها و پارک‌های علم و فناوری هرساله یک نوبت در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال در تهران و محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

وی افزود: با توجه به این‌که در حال تدوین برنامه ششم جهاد هستیم، هدف از این گردهمایی بحث و تبادل نظر رؤسا پیرامون برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی است که قرار است از سال ۹۶ اجرایی شود.

معاون آموزشی جهاد اظهار کرد: راهبردها و اهدافی که در برنامه ششم توسعه در حوزه‌های کارکردی همچون حوزه پژوهش و فناوری، حوزه آموزش، حوزه فرهنگی و حوزه تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی توسط معاونین ارائه شد مورد توجه و استقبال رؤسای واحدها قرار گرفت و همکاران مشارکت خوبی در ارائه پیشنهادات و راهبردها داشتند.

وی گفت: ان‌شاالله تا پایان سال ۹۵ تدوین برنامه ششم توسعه جهاد به اتمام می‌رسد و از ابتدای سال ۹۶ در واحدهای جهاد دانشگاهی در سطح کشور اجرایی می‌شود.
captcha