ظلم آل‌خلیفه علیه ملت بحرین بدتر از جنایات صهیونیست‌ها است
کد خبر: 3527669
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فعال سیاسی بحرین:

ظلم آل‌خلیفه علیه ملت بحرین بدتر از جنایات صهیونیست‌ها است

گروه بین‌الملل: «سعید الشهابی»، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین تصریح کرد: روش‌های آزار و اذیتی که رژیم آل‌خلیفه علیه ملت بومی و ساکنان اصلی بحرین به‌کار می‌برد، بدتر از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین است.

روش‌های اذیتی آل‌خلیفه بدتر از روش‌های صهیونیستهاست

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «البحرین الیوم»، سعید الشهابی، از رهبران معارض بحرینی مقیم انگلیس، در این باره گفت: رژیم آل‌خلیفه بدترین اشکال سرکوب و آزار و اذیت را علیه ساکنان شهرک «الدراز»(محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم) به‌کار می‌گیرد و کسانی که می‌خواهند وارد این شهرک بشوند باید ساعت‌ها در ورودی‌های آن منتظر بمانند.
وی با اشاره به این که شهرک الدراز بحرین از خردادماه تاکنون در معرض محاصره نظامی تحمیلی آل‌خلیفه قرار داد، تصریح کرد: روش‌های ظلم و ستم آل‌خلیفه علیه ملت مردم بحرین بدتر از جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌ها است.
سعید الشهابی در ادامه تأکید کرد: جنایت‌های رژیم بحرین تنها اراده تغییر و تحول را نزد مردم این کشور تقویت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به این‌که بقای رژیم آل‌خلیفه به‌معنای تداوم جنایت‌های این رژیم است، مواضع برخی کشورها در حمایت از طغیانگران آل‌خلیفه که جنایت‌های بسیاری را وحشتناک‌تر از صهیونیست‌ها مرتکب می‌شوند، محکوم کرد.
الشهابی با اشاره به جنایات آل‌خلیفه در توهین به عقاید و شعایر پیروان اهل بیت(ع) در این کشور تاکید کرد: سقوط پادشاه بحرین حتمی شده، زیرا که وی دشمنی و خصومت با خدا، پیامبر(ص) و مؤمنان را علنی کرده است.
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در پایان با اشاره به تلاش آل‌خلیفه برای ایجاد تفرقه میان ملت بحرین و تقسیم آن‌ها به شیعه و سنی، گفت: استبداد، دشمن وحدت است و با وجود سیاست روشمند آل‌خلیفه برای ایجاد تفرقه میان ملت بحرین، اما شهروندان این کشور از قرن‌ها پیش با صلح و دوستی در کنار هم زندگی کرده‌اند.
captcha