فعالیت مؤسسات قرآنی از لحاظ بودجه‌ای راکد است
کد خبر: 3515711
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
شایق:

فعالیت مؤسسات قرآنی از لحاظ بودجه‌ای راکد است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد از راکد بودن وضع بودجه مؤسسات قرآنی طی یکسال گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسين شايق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به ابلاغ برنامه‌ها و برپایی دوره‌هایی از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، عنوان کرد: با اعلام بحث ادغام اتحادیه‌ها از حدود یکسال گذشته تاکنون متأسفانه بحث بودجه‌های فعالیت‌های مؤسسات قرآنی نیز راکد باقی مانده است.
وی با تأکید بر اینکه اتفاق فوق، اتفاق نامطلوبی است که رخ داده، ادامه داد: اینکه مسئولان به‌دنبال ادغام اتحادیه‌ها هستند و بحث جذب بودجه‌ها را کاملاً رها کرده‌اند، اتفاق بدی است.
شایق با اشاره به اینکه هنوز برخی از بودجه‌های اجرای طرح‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه در سال گذشته پرداخت نشده است، اظهار کرد: به عنوان مثال برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره و برپایی مجمع عمومی که موعد آن رسیده است چندین بار تقاضا داده‌ایم اما هر بار اعلام شده ا ست که تا انجام بحث ادغام دست نگه‌داریم.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد عنوان کرد:  متأسفانه وضع بودجه مؤسسات نسبت به سال‌های گذشته بدتر شده است و بهتر بود مسئولان درحال پیگیری بحث ادغام، برنامه‌های قرآنی را حداقل با همان اقتدار و استواری پیگری کنند.
captcha