نخبگان قرآنی مؤسسه قمر بنی‌هاشم(ع) تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3496425
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

نخبگان قرآنی مؤسسه قمر بنی‌هاشم(ع) تجلیل می‌شوند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخبگان قرآنی و اخلاقی مؤسسه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان قائم‌شهر طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

عباس ولی‌پور،‌ مدیر مؤسسه قرآن و عترت قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: طی مراسمی که روز چهارشنبه، 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود،‌ از 10 نفر از قرآن‌آموزان نخبه مؤسسه قمر بنی‌هاشم(ع) تجلیل می‌شود. ‌

وی در ادامه بیان کرد: این دانش‌آموزان نخبه در طول سال تحصیلی جاری بخش‌های مد‌نظر در رابطه با رشته‌های مختلف قرآنی را به درستی انجام داده‌اند و توانسته‌اند در بین دانش‌آموزان دیگر رتبه‌های برتر را کسب کنند.

‌ مدیر مؤسسه قرآن و عترت قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: همچنین، در این مراسم، آیت‌الله معلمی،‌ امام‌جمعه شهرستان قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رسولی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر و نیز علوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان حضور خواهند داشت.

ولی‌پور در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نشانی مؤسسه قمر بنی‌هاشم(ع) واقع در شهرستان قائم‌شهر،‌ حیابان ساری، روبه‌روی کوچه نیما، کوچه ایثارگران، پشت راه آهن بعد از مسجد موسی‌بن‌ جعفر(ع) مراجعه کنند.

captcha