بودجه مؤسسات قرآنی براساس عملكردشان تخصيص می‌يابد
کد خبر: 1072199
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
مشاور قرآنی استاندار قزوين

بودجه مؤسسات قرآنی براساس عملكردشان تخصيص می‌يابد

مجيد وفاپور بر تخصيص بودجه به مؤسسات قرآنی بر اساس عملكرد سال‌های گذشته آنها تأكيد كرد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: مجيد وفاپور بر تخصيص بودجه به مؤسسات قرآنی بر اساس عملكرد سال‌های گذشته آنها تأكيد كرد.


مجيد وفاپور‌، مشاور قرآنی استاندار قزوين در گفت‌‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه قزوین، گفت: بايد قبول كنيم كه فعاليت‌های قرآنی سازمان‌ها و مؤسسات قرآنی مختلف در استان همسان نيست و بعضی مؤسسات فعاليت‌ها و ويژگی‌های خاصی داشته‌اند كه آن‌ها را نسبت به سايران متمايز می‌سازد.


مجيد وفا‌پور اظهار کرد: تعداد قرآن آموختگانی كه يك مؤسسه در سال‌های متمادی به جامعه قرآنی معرفی می‌كند، شاخص عملكرد آن مؤسسه است و ما در ده سال اخير شاهد رشد و جهش فوق‌العاده مؤسسه‌ای خاص در استان بوده‌ايم و اين در‌حالی است كه برخی مؤسسات علی‌رغم دريافت بودجه‌های زياد به توفيق چندانی دست نيافته‌اند.


وی در ادامه افزود: هرچقدر ميزان تحويل قاری و حافظ در يك مؤسسه قرآنی بيشتر باشد، به همين نسبت ميزان بودجه دريافتی آن مؤسسه نيز بيشتر است.


مشاور قرآنی استاندار قزوين همچنين از تشكيل شورای عالی قرآنی استان خبر داد و گفت: شورای عالی قرآنی استان به رياست استاندار تشكيل شد و در اين شورا مدير‌كل اوقاف، مدير‌كل تبليغات اسلامی و مديركل صدا و سيما مركز قزوين عضو هستند و تلاش می‌شود با تشكيل اين شورا هماهنگی بين دستگاه‌های متولی امر قرآن ايجاد شده و مشكلات جامعه قرآنی كمتر شود.

captcha