علمای جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی متحد شوند
کد خبر: 4211019
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
آیت‌الله العظمی نوری همدانی:

علمای جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی متحد شوند

مرجع عظام تقلید شیعیان خواستار وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی شد.

علمای جهان اسلام در برابر مبارزه با اسرائیل، باید متحد شوند

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، از مراجع معظم تقلید، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در دیدار آیت‌الله عباس کعبی، نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سخنانی اتحاد و انسجام بیش از پیش ملت‌های مسلمان را رمز موفقیت جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: امروز به ارتباط عمیق میان مراکز علمی قم، نجف و الازهر نیاز هست.

ایشان وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانستند و با قدردانی مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ مناسب، قانونی و به موقع به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

این مرجع تقلید جهان تشیع با تأکید بر همراهی با رهبر معظم انقلاب در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی، بیان کرد: باید هرگونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد. باید بدانیم امروز دنیای استکبار با هم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌ه‌های مقاومت هستند، براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است، مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش جامعی از مسائل اخیر منطقه و جهان اسلام ارائه داد.

انتهای پیام
captcha