راهکار مشکلات اقتصادی در فرامین رهبری نهفته است
کد خبر: 4207162
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

راهکار مشکلات اقتصادی در فرامین رهبری نهفته است

مهدی عیسی‌زاده گفت: راهکار مشکلات اقتصادی متعدد کشورمان در فرامین رهبر معظم انقلاب نهفته شده است.

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز 1403 به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر « جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد.

وی با بیان اینکه راهکار عملیاتی مشکلات اقتصادی کشورمان در فرامین رهبر معظم انقلاب نهفته شده است، ادامه داد: برای بهبود اقتصاد کشور لازم است منویات، فرامین و رهنمودهای ایشان را به صورت جدی  در سرفصل امورمان قرار دهیم.

عیسی‌‌زاده با بیان اینکه جهاد همگانی در این راستا موردنیاز است، خاطرنشان کرد: باید در این راستا آحاد مردم احساس مسئولیت کنند و در هر جایگاهی که قرار گرفته‌اند به نحو احسن ایفای نقش کنند.

نماینده مردم میاندوآب، باروق و چهاربرج با بیان اینکه در یک دهه گذشته شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌ها و انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به مسائل اقتصادی صورت می‌گیرد، ادامه داد: این موضوع‌ها مشخص‌کننده محور حرکت مردم است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شعار سال آن‌طور که شایسته است عملیاتی شود در آن صورت شاهد بروز مشکلات متعدد نخواهیم بود، بنابراین لازم است مسئولان به‌دقت بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha