رژیم صیهونیستی ناگزیر به تسلیم است
کد خبر: 4211863
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

رژیم صیهونیستی ناگزیر به تسلیم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی چاره‌ای جز این ندارد که در مقابل اراده جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین تسلیم شود.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیحجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی چاره‌ای جز این ندارد که در مقابل اراده جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین تسلیم شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از انجام موفقیت‌آمیز و غرور‌آفرین عملیات وعده صادق توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع اسرائیل، ادامه داد: سران کفر، ایادی استکبار جهانی و در رأاس آنها رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز این ندارند در مقابل اراده امت اسلام به ویژه ملت مقتدر و غیور فلسطین تسلیم شوند چراکه جوانان فلسطینی با الهام از انقلاب اسلامی مقابل دشمن خود می‌ایستند.

وی با بیان اینکه نسل‌های جدید فلسطین به ویژه جوانان غیور این سرزمین به پشتوانه جهان اسلام توانسته‌اند به معنای واقعی کلمه همه معادلات اسرائیل را به هم بزنند، اضافه کرد: آنها با قدرت مقابل دشمنان خود در حال ایستادگی و مقاومت هستند تا بتوانند به حق مسلم و طبیعی خود که سال‌ها است از آنها سلب شده است، دست پیدا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: همه تصمیمات و اقدامات حضرت امام خمینی(ره) جلوه‌ای از معجزه داشت و در برهه‌های مختلف تاریخی میزان اهمیت و سنجیده بودن این تصمیمات را به وضوح شاهد بوده‌ایم.

وی ژرف‌اندیشی را مهم‌ترین ویژگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: این که امروز شاهد هستیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها اعم از اقتصادمقاومتی و اشتغال‌زایی، جنگ نرم، تجهیز کشور به تسلیحات نظامی، خدمت به مردم، محرومیت‌زدایی و ... اقدامات مؤثری انجام می‌دهد مرهون تصمیم‌ هوشمندانه امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام
captcha