آشنایی با خدمات غرفه نیروهای مسلح قرآن‌بنیان در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4206985
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

آشنایی با خدمات غرفه نیروهای مسلح قرآن‌بنیان در نمایشگاه قرآن

بازدیدکنندگان از سی و یکمین نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه نیروهای مسلح قرآن‌بنیان جمهوری اسلامی ایران می‌توانند با فعالیت‌ها و اقدامات حوزه قرآن، عترت و نماز ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و وزارت دفاع آشنا شوند.

غرفه نیروهای مسلح قرآن‌بنیان

به گزارش خبرنگار ایکنا، غرفه نیروهای مسلح قرآن‌بنیان جمهوری اسلامی ایران امسال در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن به صورت تجمیعی، فعالیت‌های قرآنی ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی را به مخاطبان و بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

ارائه خدمات قرآن بخوانید جایزه بگیرید، پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات، اصطلاح قرائت نماز(حمد و سوره)، معرفی نخبگان قرآنی، طرح رهپویان وحی، آشنایی با چهل و سه دوره مسابقه قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش، آشنایی با مهدالرضاهای وزارت دفاع، تدوین و چاپ کتب و محصولات قرآنی، آشنایی با دوره‌های تربیت آموزشیاری قرآن، آزمون جامع حافظان قرآن، فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی، آشنایی با جلسات شورای عالی قرآن ارتش، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های توانمندسازی قاریان و حافظان قرآن، آشنایی با دارالقرآن‌های کریم یگان‌های انتظامی سراسر کشور، دستاوردهای نظامی و مسابقه پیامکی آیات نور و ... از جمله  بخش‌هایی است که مخاطبان با حضور در غرفه نیروهای مسلح با این اقدامات آشنا می‌شوند.

یادآور می شود، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار می‌خوانمت تا 14 فرروردین ماه از ساعت  17 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha