ترویج جلسات خانگی قرآن در نمایشگاه سی‌ویکم
کد خبر: 4206851
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

ترویج جلسات خانگی قرآن در نمایشگاه سی‌ویکم

قرارگاه جلسات خانگی قرآن با هدف ترویج و تبلیغ جلسات خانگی قرآن غرفه‌ای با عنوان ستاره‌های زمین در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا کرده است که روش‌های برگزاری جلسات خانگی قرآن را آموزش می‌دهد.

ترویج جلسات خانگی قرآن در ۳۱ مین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریمبه گزارش ایکنا، به همت قرارگاه جلسات خانگی قرآن غرفه ستاره‌های زمین در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شده است.

مسئولان در این غرفه معتقدند، روش جدیدی را در تبلیغ و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم مورد استفاده قرار داده‌اند.

غرفه ستاره‌های زمین در بخش اول انواع مختلف جلسات خانگی قرآن را در یک فضای سنتی برای خانواده‌ها به نمایش می‌گذارد و در بخش دوم آموزش برگزاری جلسات خانگی قرآن برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند.

بخش سوم فعالیت‌های غرفه «ستاره‌های زمین» در قالب بازی طرحی شده است که افراد می‌توانند با اسکن بارکد مربوطه در این غرفه وارد وبگاه setareh114.ir شوند و در آن بازی ۱۴ مرحله وجود دارد و در هر مرحله یک ستاره دریافت می‌کنند. در پایان افرادی که پنج ستاره دریافت کرده‌اند در یک قرعه‌کشی، افرادی که ۱۰ ستاره دریافت کرده‌اند، در یک قرعه‌کشی نفیس‌تر و افرادی که هر ۱۴ ستاره را دریافت کنند در قرعه‌کشی سفر خانوادگی به مشهد مقدس شرکت داده می‌شوند. همچنین تمام افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند در قرعه‌کشی نهایی اعزام ۱۱۴ خانواده به مشهد مقدس شرکت داده خواهند شد.

بخشی با عنوان پویش ستاره‌های زمین قرار داده شده که افراد می‌توانند جلسات خانگی قرآن خود را ثبت کنند و از خدمات این پویش مانند دریافت پرچم جلسات خانگی قرآن، محتواهای تهیه شده برای جلسات خانگی و ثبت جلسه خانگی قرآن در سامانه رسمی استفاده کنند و از مشاوره‌های لازم برخوردار شوند.

انتهای پیام
captcha