برپایی نشست‌های تخصصی جمعیت در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4206736
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸

برپایی نشست‌های تخصصی جمعیت در نمایشگاه قرآن

ستاد ملی جمعیت با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه قرآن به ارائه مشاوره‌های تخصصی در این حوزه و پاسخ به سؤال‌های مشمولان دریافت امتیازهای طرح جوانی جمعیت اقدام کرده است.

ارسالی/ برپایی نشست‌های تخصصی جمعیت در نمایشگاه قرانبه گزارش ایکنا، «ستاد ملی جمعیت» با برپایی غرفه‌ای در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به معرفی و ارائه خدمات تخصصی خود در حوزه جمعیت پرداخته است.

از جمله این خدمات می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه جمعیت با حضور مسئولان، مجموعه‌های مردمی، دبیران جوانی جمعیت دستگاه‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی، ساماندهی کنشگران و مجموعه‌های حوزه جمعیت، میز گفت‌وگوی باروری سالم و حیات جنین و ارائه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی حوزه جمعیت اشاره کرد.

میز مشاوره خدمات قانون جوانی جمعیت در این غرفه نیز برپا شده و کارشناسان حقوقی متخصص در حوزه جمعیت در این بخش به ارائه مشاوره و پاسخ دهی به سوالات افرادی که مشمول امتیازاتی اعم از دریافت زمین، مسکن و تسهیلات فرزندآوری، مرخصی زایمان کارمندان خانم و...  هستند می‌پردازند.

همچنین معرفی دومین رویداد جایزه ملی جمعیت از دیگر فعالیت‌های این غرفه در نمایشگاه قرآن است و علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه ستاد ملی جمعیت می‌توانند تا 14 فرودین ماه از ساعت ۱۷ تا 24 در مجموعه مصلی امام خمینی(ره)، روبروی درب ورودی ۵۹ جنوبی، غرفه ستاد ملی جمعیت مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود، مراجعه کنندگان به این غرفه می‌توانند شکایات و انتقادات خود از اجرای قانون جوانی جمعیت را ثبت کنند.

انتهای پیام
captcha