راه‌اندازی «رادیو مسطورا» با هدف ترویج آیات منتخب عملیات ماه رمضان + صوت
کد خبر: 4206610
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
در چهارمحال‌وبختیاری

راه‌اندازی «رادیو مسطورا» با هدف ترویج آیات منتخب عملیات ماه رمضان + صوت

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: راه‌اندازی رادیو مسطورا ابتکاری از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی استان است که به‌صورت روزانه با توضیحات آیات طرح مسطورا بعد از اذان صبح منتشر می‌شود.

مسطورا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سجاد محمدی، مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرای طرح ملی مسطورا یا «زندگی با آیه‌ها» ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اظهار کرد: در این طرح، ۳۰ آیه منتخب قرآن کریم به‌صورت روزانه تلاوت و حفظ می‌شود که هدف از این کار نیز جاری شدن آیات نورانی قرآن کریم در زندگی افراد است.

وی با اشاره به اقدامات رسانه‌ای طرح ملی زندگی با آیه‌ها در چهارمحال‌و‌بختیاری، افزود: کار ویژه‌ای که در این استان انجام شده راه‌اندازی «رادیو مسطورا» است که این رادیو روزانه با توضیحات آیات متناسب با همان روز بعد از اذان صبح منتشر می‌شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌و‌بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی رادیو مسطورا ابتکاری از سوی مرکز رسانه انقلاب اسلامی استان است که خوشبختانه مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

محمدی تصریح کرد: پادکست رادیویی ویژه طرح مسطورا توسط صداوسیما مرکز چهارمحال‌وبختیاری به‌صورت روزانه پخش می‌شود همچنین این پادکست در کانال‌های مختلف مجازی نیز منتشر می‌شود که این ویژه‌برنامه با استقبال بالای مردم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه محتوای رادیو مسطورا در هر روز ناظر به آیه‌ منتخب همان روز است، اضافه کرد: پس از قرائت آیه مبارکه و بیان معنی آن، تفسیر آیه نیز در اختیار شنوندگان قرار می‌گیرد. همچنین در این ویژه‌برنامه تلاش شده با ایجاد فضای دوستانه کلیات و مفاهیم آیات نورانی قرآن کریم ویژه طرح مسطورا به‌صورت قصه و داستان بیان شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: متناسب با آیات طرح مسطورا به‌صورت روزانه مسابقه‌ای نیز برگزار می‌شود که هر روز به پنج نفر از افراد شرکت‌کننده هدیه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود، این مسابقه نیز از طریق رادیو مسطورا منتشر می‌شود.

محمدی در پایان بیان کرد: رادیو مسطورا یک ویژه‌برنامه ابتکاری در چهارمحال‌وبختیاری است که خوشبختانه اثرات بالایی داشته و مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

کد
انتهای پیام
captcha