14 کتابخانه تهران در تعطیلات نوروز فعالند
کد خبر: 4206353
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

14 کتابخانه تهران در تعطیلات نوروز فعالند

همزمان با فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۳، 14 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، کتابخانه‌های عمومی منتخب استان تهران در این ایام فعال خواهند بود.

بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ در مجموع 14 باب کتابخانه عمومی در سطح استان در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ (با 11 باب کتابخانه فعال) رشد حدود 30 درصدی داشته است.

در شهر تهران 4 باب کتابخانه، در شهرستان‌های پاکدشت و بهارستان هر کدام دو باب کتابخانه و در شهرستان‌های ملارد، شهریار، قدس، قرچک، پیشوا و ری هر کدام یک کتابخانه فعال خواهد بود.

از طریق سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی  www.samanpl.ir می‌توانید به موقعیت فهرست کتابخانه‌های فعال در تعطیلات نوروز دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام
captcha