اجرای طرح قرآنی «حافظ‌شو» از سوی وزارت بهداشت
کد خبر: 4206162
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

اجرای طرح قرآنی «حافظ‌شو» از سوی وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از اجرای طرح حافظ‌شو در ایام ماه مبارک رمضان ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

حافظ شوجواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌گو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اجرای طرح حافظ‌شو از سوی این مرکز گفت: این طرح ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طراحی شده و به بحث تثبیت و استمرار حفظ قرآن کریم اختصاص دارد. 

باقری‌بیلندی با اشاره به اینکه به حاضران در این طرح گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد، در مورد مخاطبان طرح گفت: دانشجویان حافظ حداقل نیم جزء از قرآن اجازه حضور دارند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشجویانی که بیش از ۱۵ جزء قرآن کریم را حفظ کرده باشند می‌توانند، پس از حضور در دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری به عنوان پشتیبان طرح حافظ‌شو همراه ما باشند.

وی اظهار کرد: تعدادی از اساتید شناخته‌شده در حوزه حفظ قرآن کریم نیز به عنوان پشتیبان‌های اصلی با ما همکاری دارند.

باقری درباره شیوه ثبت‌نام بیان کرد: پس از ورود مخاطبان به صفحه ثبت‌نام و تکمیل مشخصات مربوط به وضعیت حفظ خود، پشتیبان طرح با آنها تماس خواهد گرفت تا طبق برنامه‌ها، حفظ خود را پیش ببرد. 

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در پایان اظهار کرد: علاوه بر جوایز، مزایای قابل توجهی نیز برای دانشجویان پشتیبان در نظر گرفته شده است که اطلاعات آن به زودی اعلام می‌شود. (لینک ثبت‌نام در حافظ‌شو)

انتهای پیام
captcha