آغاز سومین سال پویش ستاره‌های زمین + فیلم
کد خبر: 4206127
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آغاز سومین سال پویش ستاره‌های زمین + فیلم

پویش سراسری «ستاره‌های زمین» برای سومین سال متوالی با هدف تجربه زیستی برگزاری جلسه خانگی قرآن کریم ذیل طرح ملی زندگی با آیه‌ها در سه بخش «ستاره ساز»، «ستاره شو» و «ستاره یاب» آغاز شد.

به گزارش ایکنا، پویش ستاره‌های زمین به همت جامعه قرآنی عصر برای سومین سال متوالی با هدف گسترش، ترویج و تقویت جلسات خانگی قرآن کریم همراه جوایزی ازجمله چندین کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای، دبیر پویش ستاره‌های زمین با اشاره به جزئیات این پویش گفت: بخش اول این پویش «ستاره‌ساز» است که افرادی که در گذشته جلسه خانگی قرآن خود را در وبگاه setare۱۱۴.ir ثبت کرده‌اند، تلاش می‌کنند افراد را تشویق به برگزای جلسات خانگی قرآن کنند و پس از ثبت آن جلسه در سامانه جلسات خانگی قرآن با وارد کردن کد معرف توسط عضو جدید امکان شرکت در قرعه‌کشی سفر خانوادگی به مشهد مقدس را پیدا مس‌کنند.

دبیر پویش ستاره‌های زمین ادامه داد: بخش دوم پویش ستاره‌های زمین «ستاره‌شو» نام دارد که در این بخش هر فرد می‌تواند با قرائت سوره قدر به صورت جمعی در سر سفره افطار و ارسال عدد ۸ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ در این پویش شرکت کند و در قرعه‌کشی سفر انفرادی به مشهد مقدس شرکت کند.

وی افزود: بخش سوم این پویش نیز «ستاره‌یاب» است. در این بخش افرادی که از جلسات خانگی قرآن قصه‌ای خاص یا جذاب دارند یا در کنار جلسه، فعالیت اجتماعی ویژه‌ای دارند، می‌شناسند می‌توانند با مراجعه به نشانی setare۱۱۴.ir این جلسه خانگی و آن فرد را به ما معرفی کنند. پس از بررسی مورد به کسانی که جذاب‌ترین جلسات را به ما معرفی کنند، سفر خانوادگی به مشهد مقدس هدیه داده می‌شود.

محتوای اصلی جلسات خانگی قرآن کریم ماه مبارک رمضان با محوریت طرح مسطورا بود و بیش از هشت هزار جلد کتاب مسطورا به صورت فیزیکی و برای مابقی جلسات به صورت الکترونیکی در سطح کشور ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha