ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
کد خبر: 4205711
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

شهردار شیراز بر ضرورت همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمت به مسافران و زائران نوروزی تأکید کرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیین افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز امروز، 26 اسفندماه در محل این ستاد واقع در خیابان گلستان شیراز و با حضور برخی نمایندگان مجلس، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در این مراسم با یادآوری این نکته که از نوروز ۱۴٠۲ تا هفته شیراز، بیش از ۳ ملیون نفر وارد شهر شیراز شدند، گفت: به واسطه پذیرایی مطلوب این میهمانان نوروزی، شهرداری شیراز به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد و این میسر نمی‌شد، به‌جز وفاق و همدلی که بین همه مسئولان وجود داشت.

وی با بیان اینکه در ساختمان ستاد سفر علاوه بر شهرداری شیراز، ارگان‌های دیگری مثل نیروی انتظامی، آموزش و پروش، اصناف و ادارات دیگر نیز حضور دارند، گفت: شیراز با داشتن جاذبه‌های منحصر به‌فرد، یک شهر کهن و تمدن‌ساز است و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) ویژگی‌هایی دارد که هر ایرانی و توریستی را برای سفر به این شهر وسوسه می‌کند.

شهردار شیراز افزود: شیراز اسم و آوازه‌ای به بلندای تاریخ دارد و این مسئولیت کارگزاران و دست اندرکاران سفر را سخت و پیچیده می‌کند.

اسدی به اتفاق تلخ سیل نوروز سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در نوروز خیلی چیزها قابل پیش‌بینی نیست و همه دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند تا در زمانی که جمعیت بسیار زیادی وارد این شهر می‌شوند، با مشکلی مواجه نشویم.

همچنین مسعود زارعی، عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز بر عملکرد ستاد خدمات سفر اظهار کرد: در کنار ستاد اجرایی خدمات سفر و بر اساس وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر شیراز، یک ستاد نظارت هم تشکیل شده است.

وی افزود: کار ستاد نظارت این است که ایرادات احتمالی خدمات به مسافران را در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی کرده و زمینه رفع آن را فراهم کند.

زارعی با بیان اینکه تشکیل چنین ستادی، بسیار لازم و منطقی بوده است، گفت: وظیفه نظارت بر عهده تک تک اعضای شورای شهر است و امیدوارم بتوانیم دوشادوش همه دستگاه‌ها، خدمت شایسته‌ای به میهمانان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha