برگزاری ۷۷ میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برای جامعه ایثارگری فارس
کد خبر: 4205124
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

برگزاری ۷۷ میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برای جامعه ایثارگری فارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: همزمان با هفته بزگداشت مقام شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۷۷ میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در نقاط مختلف استان برگزار شد.

میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی، بنیاد شهید فارسبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس امروز، 22 اسفندماه در حاشیه بازدید از میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی در شیراز که همزمان با هفته بزرگداشت مقام شهید برگزار شد، گفت: همزمان با هفته بزگداشت مقام شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۷۷ میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در نقاط مختلف استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این میز خدمت با هدف مشاوره و بررسی مشکلات حقوقی خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرانقدر و عموم مردم در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد.

بیانی افزود: در هفته بزرگداشت مقام شهید ۷۷ میز خدمت مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی در نقاط مختلف استان شامل مصلاهای نماز جمعه، گلزارهای شهدا، مساجد، حسینیه ها و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها برگزارشد که این میزخدمت به همت اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزارشد.

احمدعلی رضایی، رئیس اداره حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس هم گفت: این میز خدمت‌ها با همکاری دادگستری استان فارس، سازمان بسیج حقوقدانان، مرکز وکلای قوه قضاییه، دفتر حمایت از ایثارگران، گروه‌های جهادی، وکلا و حقوقدانان ایثارگر و ... در شهرستان‌ها برگزار شد که علاوه بر جامعه هدف به سایر عموم مردم نیز مشاوره حقوقی ارائه دادند و در هر میز خدمت ۳ نفر مشاوره حضور داشتند.

وی تصریح کرد: با هدف بررسی مشکلات قضایی و  جامعه هدف مقرر شد هر دو ماه یک‌بار میز خدمت پاسخگویی به سوالات حقوقی ایثارگران با حضور  رئیس کل دادگستری و معاونان قضایی و شورای اداری دادگستری در سالن نمازخانه بنیاد فارس برگزار شود.

رضایی اظهار کرد: تأکید می‌شود در صورتی که خانواده شهدا و جانبازان گرانقدر با رئیس دادگستری تقاًضای دیدار دارند می‌توانند برای هماهنگی به دفتر مشاوره حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس واقع در خیابان انقلاب ، کوچه ۱۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha