روستاییان فارس مهیای میزبانی مسافران نوروزی می‌شوند
کد خبر: 4204356
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

روستاییان فارس مهیای میزبانی مسافران نوروزی می‌شوند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آمادگی دهیاران برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

حامد رستمی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، حامد رستمی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس امروز، 19 اسفندماه از همزمانی بهار قرآن و طبیعت به عنوان فرصتی برای تزکیه نفس یاد کرد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، دهیاران این آمادگی را دارند که در ماه مبارک رمضان با رعایت ضوابط و شعائر دینی، به مهمانان نوروزی ارائه خدمت کنند.

وی افزود: استان پهناور فارس با برخورداری از اقلیمی چهارفصل دارای طبیعت چشم نوازی است که مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند و روستاهای استان بهترین تفرجگاه برای آشنایی با آداب و سنن و بهره‌مندی از طبیعت چشم‌نواز هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مغتنمی برای برخورداری روستاییان از اقتصاد گردشگری است، افزود: روستاهای فارس مهد تولید صنایع دستی‌هایی هستند که آوازه جهانی دارد و برای شکوفایی این استعدادها تمامی توان خود را به‌کار می‌گیریم.

رستمی در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ دولت برای محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: امیدواریم با گسترش زیرساخت و امکانات در روستاها شاهد باروری استعدادهای این مناطق باشیم.

انتهای پیام
captcha