مشارکتِ معنی‌دار و تاریخی مردم در 11 اسفند پروژه دشمنان اسلام و ایران را ناکام گذاشت
کد خبر: 4203012
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
پیام آیت‌الله کعبی:

مشارکتِ معنی‌دار و تاریخی مردم در 11 اسفند پروژه دشمنان اسلام و ایران را ناکام گذاشت

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت خلق حماسه ملت ایران در 11 اسفند بیان کرد: مشارکتِ معنی‌دار و تاریخی مردم در انتخابات، پروژه دشمنان اسلام و ایران را در تزریق یأس، تردید، سستی و عقب‌نشینی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی ناکام گذاشت.

آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا، آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پی خلق حماسه ملت ایران و مردم شریف استان خوزستان در 11 اسفندماه، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی سورة الأنفال «هُوَ الَّذِي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِينَ وَ أَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا مَا أَلَّفْتَ بَيْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَيْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ»

بار دیگر عظمت ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان خوزستان در 11 اسفندماه در مشارکتِ معنی‌دار و تاریخی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پروژه دشمنان اسلام و ایران در تزریق یأس و تردید و سستی و عقب‌نشینی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.

مشارکت با عزم و اراده قوی مردم در حماسه ملی ۱۱ اسفند، نشان استحکام درونی ملت در تداوم راه امام و شهیدان با هدایت‌های راهبردی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله الوارف) است.

پیروز حقیقی این انتخابات، ملت بزرگ ایران و مردم بصیر و انقلابی خوزستان و رهبر فرزانه هستند.

این پیروزی و توفیق بزرگ الهی، نتیجه همراهی امت با امام در فشارها و تحریم‌ها و جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن و غلبه بر مکر و فریب شیطانی آنان است. تأییدات خدای متعال و لطف امام زمان(عج)، همراه امام و امت امام است.

با سپاس بیکران از ملت ایران و مردم میدان‌دار و حاضر در صحنه‌های انجام تکالیف بزرگ ملی خوزستان، خدا را بر این نعمت بزرگ شکرگزاریم.

امیدوارم مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در دستگاه‌های گوناگون با خدمت صادقانه و گره‌گشایی از کار مردم و ارتقای سطح کارآمدی و افزایش سطح خدمات و رضایت‌مندی مردم در عمل قدردان رهبری حکیم و ملت سرافراز ایران و مردم مقاوم و صبور خوزستان باشند.

بمنه و کرمه انه سمیع مجیب

۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

عباس کعبی

نماینده مردم شریف استان خوزستان

انتهای پیام
captcha