اخذ رأی بدون هیچ‌ مشکلی در آذربایجان‌شرقی در حال انجام است
کد خبر: 4202827
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

اخذ رأی بدون هیچ‌ مشکلی در آذربایجان‌شرقی در حال انجام است

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه اخذ رأی بدون هیچ‌ مشکلی در استان درحال انجام است، اظهار کرد: خدا را شاکریم از صبح اول وقت با تمام عزیزانی که در حوزه نظارت و اجرا بودند، دست به دست هم داده و تا پایان وقت در خدمت مردم باشیم و همه به این مهم اهتمام دارند.

حسن حقیقیان، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسن حقیقیان، دبیر ستاد انتخابات استان، امروز، 11 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اخذ رای انتخابات بدون هیچ‌ مشکلی در آذربایجان‌شرقی درحال انجام است، اظهار کرد: خدا را شاکریم از صبح اول وقت با تمام عزیزانی که در حوزه نظارت و اجرا بودند، دست به دست هم داده و تا پایان وقت در خدمت مردم باشیم و همه به این مهم اهتمام دارند.

وی در تشریح اطلاعیه‌های ستاد انتخابات گفت: هیچ‌گونه نماد، اوراق و آثار تبلیغاتی نباید در محل شعبه و اطراف آن وجود داشته باشد، فرآیند اخذ رأی از رأی دهندگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح روز جمعه با ارائه اصل یکی از مدارک هویتی پنجگانه کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه انجام همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

حقیقیان، افزود: در اطلاعیه شماره ۲۱ به اعضای شعب اخذ رأی سراسر کشور اعلام شده که اطلاعیه‌های منتشره به منزله دستور حقیقیان، کتبی بوده و رعایت آن الزامی است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: اعضای ستادهای انتخاباتی هرگونه وسیله ارتباطی حتی تلویزیون و رادیو روشن گذاشته و از آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد انتخابات کشور و استان مطلع شوند.

وی اضافه کرد: باتوجه به تنوع مدارک هرگونه مشکل در هر یک از مدارک، از جایگزین مدارک استفاده کنند و معیار دستگاه احرار هویت است اگر قبول کند بلامانع است.

انتهای پیام
captcha