آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4212465
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز برگزار می‌شود

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» و تجلیل از منتخبان جشنواره با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه ۷ تبریز

اصغر آدی بیگ، شهردار منطقه ۷ تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: جشنواره قرآنی پله‌های آسمانی سعی داشت نگاه ویژه‌ای برای تأثیرپذیری برای سنین مختلف از ۶ تا ۲۵ سال داشته باشد و اهداف آن در خصوص نیاز کودک به دیده شدن و خلق آثار و حس رقابت در برنده شدن بود.

وی انتقال مفاهیم اخلاق فردی و اجتماعی با ساده‌ترین روش‌ها و به بهترین نحو ممکن، آموزش غیرمستقیم مهارت‌های تولید اثر به کودکان و نوجوانان و تربیت نیروهای فرهنگی برای آینده، استفاده از ظرفیت نشر و بازنشر آثار توسط خود کودک و نوجوان و والدین، خلق آثار و نشر آن با کمترین هزینه ممکن و بهره‌مندی از خلاقیت کودک و نوجوان و جوان را از اهداف کلی جشنواره قرآنی پله‌های آسمان اعلام کرد.

آدی بیگ گفت: بخش مجازی این جشنواره شامل رشته‌های نقاشی، دلگویه، عکس‌نوشته، اینفوگرافی و ساخت کلیپ بوده که در مجموع تعداد پنج‌هزار و 340 اثر دریافت شده و پس از داوری تعداد 75 اثر منتخب شدند.

شهردار منطقه 7 تبریز ادامه داد: بخش شفاهی جشنواره نیز در رشته‌های قرائت آزاد، قرائت تقلیدی، حفظ یک و سه جزء قرآن کریم در ایام الله دهه مبارک فجر سال گذشته با حضور 540 نفر شرکت‌کننده برگزار شد. 

وی تأکید کرد: آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی پس از برگزاری بخش‌های مختلف و مشخص‌شدن منتخبان آن روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۶ عصر در بوستان قرآن کریم واقع در جلالیه تبریز و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha