دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند
کد خبر: 4202794
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات ضروری است، گفت: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند تا اگر حضور کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 11 اسفندماه، به هنگام انداختن رأی خود در صندوق‌های رأی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات ضروری است، گفت: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند تا اگر حضور کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با توجه به سفارش رهبر معظم انقلاب وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی حتی افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسایل مذهبی دارند، واجب است زیرا به عنوان ایرانی، کشور خود را دوست دارند و باید در سونوشت خود نقش آفرین باشند.

آل‌هاشم، با بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه خود عمل کردم، گفت: ملت نیز در اولین ساعات برگزاری انتخابات در شعبه های اخذ رای حضور خوبی دارند و این حضور در ساعات آینده بیشتر و معنادار خواهد شد.

امام جمعه تبریز، با گلایه‌مندی از دستگاه‌های ذیربط بخاطر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رأی و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ رأی، ادامه داد: این اشکال در دوره‌های قبلی نیز روی داده بود.

وی با اشاره به اینکه هر داوطلب می‌تواند یک نماینده در ۶ صندوق اخذ رأی معرفی کند، یادآور شد: با بروز اشکال در این سامانه، امکان معرفی نمایندگان داوطلبان در شعبه های اخذ رای مقدور نیست.

آل‌هاشم، با تأکید بر اینکه این مشکل را به ستاد انتخابات کشور و استان اعلام کرده‌ام، ادامه داد: این مشکلات مهم نبوده و آنچه در این انتخابات مهم است، حضور مردم برای لبیک گویی به اوامر رهبر معظم انقلاب برای مشارکت گسترده در انتخابات است. مردم به حضور در این انتخابات به فرامین رهبری لبیک گفته‌اند و بعد از این، نوبت مسئولان است تا قدردان حضور مردم باشند.

انتهای پیام
captcha