دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر
کد خبر: 4202712
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

دعوت استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم ما همواره در تمام صحنه‌ها برای سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور یافته‌اند و مطمئناً در انتخابات امروز هم با حضور پرشور و باشکوه خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 11 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، جمهوریت و مراجعه به رأی مردم را یکی از دو رکن نظام جمهوری اسلامی و شاه‌بیت قانون اساسی کشور برشمرد و گفت: برگزاری 40 انتخابات در 45 سال، نشان‌دهنده حاکمیت اراده ملت در اداره کشور است.

وی به اهمیت مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مجلس با ابزار قانون‌گذاری و نظارت، ریل‌گذاری رشد و توسعه کشور را انجام می‌دهد و اگر انتخاب خوبی از سوی مردم صورت گیرد بستر مناسب برای حرکت قوه مجریه در راستای پیشرفت کشور فراهم خواهد شد.

رحمتی، با بیان اینکه در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، شاهد توطئه‌های دشمنان علیه این کشور و مردم بوده‌ایم، افزود: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس از جان و مال و عزیزترین سرمایه‌های خود گذشته‌اند تا پرچم این کشور سرافراز بماند و در دوران تحریم‌های ظالمانه هم مجاهدان اقتصادی روز به روز بر توان کشور افزوده و بر مشکلات غلبه کرده‌اند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی، در ادامه از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها و همچنین احزاب و تشکل‌های سیاسی استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی قدردانی کرد و گفت: تشکر ویژه‌ای از مردم انقلاب و بابصیرت استان دارم که با حضور پرشور خود در جلسات و برنامه‌های انتخاباتی، مسئولیت‌پذیری خود را نشان دادند و ان‌شاءالله امروز هم با هوشیاری و بصیرت خود کار را تمام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 64 هزار نفر، انتخابات روز 11 اسفند در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌کنند، گفت: خوشبختانه در هر 4 شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، وضعیت مطلوبی داریم که این مهم به کمک همه دست‌اندرکاران انتخابات از جمله رسانه‌ها تحقق یافته است.

رحمتی ادامه داد: با وجود تحرکات سخیف و کودکانه دشمنان برای ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات، با عزم و اراده همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم در 3232 شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: تمام تلاش ما این بوده است که هیچ یک از دست‌اندرکاران انتخابات به نفع یا ضرر هیچ فرد یا جریانی وارد عمل نشوند و این نظارت تا تایید نهایی نتایج انتخابات از سوی شورای نگهبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از همه مردم غیرتمند استان بویژه جوانان و بانوان عزیز می‌خواهم که با حضور پرشور و دسته‌جمعی خود در ساعات آغازین اخذ رای، این روز سرنوشت‌ساز را به حماسه‌ای دیگر در تاریخ آذربایجان و تبریز تبدیل کنند.

انتهای پیام
captcha