دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی مصمم است
کد خبر: 4201368
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس:

دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی مصمم است

حامد رستمی از برگزاری طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم‌پایه با عنوان «تکام» خبر داد و گفت: دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی مصمم است.

حامد رستمی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حامد رستمی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس امروز، سوم اسفندماه در جمع شماری از مسئولان کشور، دهیاران، معتمدین و شوراهای اسلامی روستاهای کازرون، کوه‌چنار، رستم و نورآباد به میزبانی فرمانداری ممسنی از برگزاری طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم‌پایه با عنوان «تکام» خبر داد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت زندگی اهالی شریف روستا و برقراری عدالت اجتماعی از اهداف اصلی دولت سیزدهم است، افزود: دولت سیزدهم بر عهد محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی مصمم است.

رستمی با یادآوری اینکه طرح «تکام» در دولت سیزدهم کلید خورد، ایجاد رفاه، آرامش و آسایش روستاییان را از اهداف اصلی اجرایی‌سازی این طرح دانست.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس همچنین گفت: تلاش‌های جهادی استاندار مردمی فارس به همراه اهتمام جدی مسئولان استان در راستای اجرای این طرح سبب شد توجه قرارگاه جهادی وزارت کشور به فارس معطوف شود.

وی تأکید کرد: با اتخاذ راهکارهای مؤثر اطلاع‌رسانی در تلاش هستیم تا تمامی دهیاران و مسئولان استان را از جزئیات و نحوه اجرایی کردن این طرح آگاه کنیم.

رستمی حضور مسئولان را در این جلسه راهگشا و مؤثر توصیف کرد و افزود: نمایندگان وزارت کشور راهکارهای اجرایی این طرح را منطبق با تجربیات دیگر استان‌ها در اختیار دهیاران قرار دادند و انتظار می‌رود با همت مدیران اجرایی استان شاهد به ثمر نشستن طرح «تکام» در فارس باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش پایانی سخنانش از مسئولان شهرستانی خواست طرح «تکام» را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام
captcha