بازدید رئیس جهاددانشگاهی از نمایشگاه رسانه‌های ایران
کد خبر: 4200962
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

بازدید رئیس جهاددانشگاهی از نمایشگاه رسانه‌های ایران

رئیس جهاددانشگاهی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ایران از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید رئیس جهاددانشگاهی از نمایشگاه رسانه‌های ایرانبه گزارش خبرنگار ایکنا، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی، امروز اول اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ایران حضور یافت و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

رئیس جهاددانشگاهی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا گفت: نقش اصلی در انقلاب اسلامی را دانشجویان داشتند. آن‌ها از سال ۳۲ تا زمان پیروزی انقلاب همواره نقش اصلی را در تمامی سطوح ایفا کردند. پس از انقلاب اسلامی نیز این نقش حساس در برهه‌های مختلف به همین صورت بود.

وی بیان کرد: در جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی نیز دانشجویان باز هم نقش اصلی را بازی کردند و با توجه به اعتقاد به توان داخلی و تبعیت از رهبری به این نتیحه رسیدند که باید با تمام توان کار کرد. در این عرصه یکی از خبرگزاری‌های خوب کشور یعنی ایسنا نیز از سوی دانشجویان شکل گرفت که بسیار تاثیرگذار عمل کرد و در روشنگری اجتماعی و انتقال اطلاعات درست به جامعه بیش از دو دهه فعال است. امروز نیز این مسئله خیلی مهم است که اصلی‌ترین افرادی که در کشور مرجع بوده و مردم به آن‌ها نگاه می‌کنند، دانشجویان هستند که این مسئله نشان دهنده مسئولیت‌پذیری آن‌ها در عرصه روشنگری است.

وی بیان کرد: مسئله بعدی نقش ویژه دانشجویان در انتخابات است. از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده که هیچ انقلابی چنین انتخاباتی نداشته است. این نشان می‌دهد که ماندگاری انقلاب بستگی به انتخابات دارد و ما همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم. دانشجویان نیز می‌توانند در این جهت نسبت به شرکت در انتخابات و نیز انتخاب اصلح روشنگری کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی دانشجویان این است که به راحتی چیزی را نمی‌پذیرند و از نظر ایشان هر چیزی باید براساس مستندات عالمانه و اخلاق‌مدارانه باشد. به همین‌جهت دانشجویان می‌توانند در بحث انتخابات و انتخاب فرد اصلح مبلغان خوبی باشند.

همچنین، رئیس جهاددانشگاهی در ادامه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایکنا، این خبرگزاری را یکی از دستاورد‌های مهم جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم عوامل این خبرگزاری در رساندن پیام قرآن به جامعه موفق و موید باشند.

انتهای پیام
captcha