اعلام فراخوان جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین
کد خبر: 4200343
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

اعلام فراخوان جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین

به مناسبت هفته جوان و با هدف شناسایی جوانان تأثیرگذار کشورمان در عرصه‌های مختلف، جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین اعلام فراخوان کرد.

جشنواره جوانان برتر ایران زمین اعلام فراخوان کردبه گزارش ایکنا، 17 اسفندماه امسال، هم‌زمان با ایام ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان جشنوارۀ جوانان برتر ایران‌زمین برگزار می‌شود؛ این جشنواره برای تقدیر از جوانانی است که فراز زندگی‌شان، یعنی جوانی را صرف پیشرفت و توسعۀ ایران کرده‌اند.

هدف از جشنواره جوانان برتر ایران زمین معرفی جوانانی فعال در حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در رشته‌های ادبیات، فیلم، ورزش، موسیقی، دانش بنیان، کارآفرینی، فعال اجتماعی، فعال جهادی، قرآن و خادم اهل بیت(ع) و کنشگر رسانه و فضای مجازی است. شما هم اگر از جوانانی هستید که دستاوردی در این حوزه‌ها داشتید، می‌توانید برای شرکت در جشنواره، ثبت‌نام کنید.

شرایط ثبت نام در جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین شامل سن 18 تا 35 سال، تابعیت ایرانی، عدم سوء پیشینه و برگزیده نشدن در سه دوره (سال) گذشته این جشنواره است.

این جشنواره 17 اسفند ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید وارد لینک https://javaneparchamdar.ir/ شوید.

انتهای پیام
captcha