اسلام عامل یکپارچگی ملت است
کد خبر: 4200203
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه:

اسلام عامل یکپارچگی ملت است

قهرمان عیوضلو گفت: دین مبین اسلام عامل اصلی یکپارچگی ملت بزرگ کشور ما به‌شمار می‌رود.

قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، شب گذشته، 27 بهمن‌ماه در جشن بزرگ اعیاد شعبانیه، گفت: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عواملی که ملت ما را در سال 57 و هم‌اکنون مقابل دشمنان یکپارچه کرده دین اسلام است.

وی ادامه داد: آنچه اقشار مختلف ملت را برای یک انقلاب عظیم متحد و موافق ساخت، دین مبین اسلام بود به طوری که امروز نیز با توسل و توکل در مقابل دشمنان خود تمام‌قد ایستاده‌اند و به ندای ولایت‌فقیه پاسخ مثبت می‌‌دهند.

عیوضلو اضافه کرد: در یک کلام انقلاب به این دلیل به پیروزی رسید که انقلاب اسلامی بود و شخصیت‌های مستبد و خودکامه در آن جایی نداشتند و ندارند و هر چه است از اسلام، اهل بیت(ع) و آموزه‌های وحیانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه لازمه صیانت از این انقلاب شکوهمند را شرکت در انتخابات‌ پیشرو دانست و اضافه کرد: انقلاب ما پیروز شد چرا که ملت مقاوم، پایدار، از خودگذشته و متحد به رهبری بزرگ‌مردی آسمانی، الهی و هوشمند به پا خاستند اکنون باید به وظیفه خود که حفظ و تقویت این انقلاب است جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مشخص شده و تأیید صلاحیت‌ها صورت گرفته است، بنابراین مردم باید از هم‌اکنون نسبت به شناسایی افراد اصلح مبادرت کرده و از افراد موثق تحقیقات خود را آغاز کنند.

عیوضلو اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این انتخابات‌ها چشم دوخته‌اند علاوه بر اینکه میزان حضور ملت را رصد می‌کنند بلکه کاندیداهایی که انتخاب می‌شوند و با اقبال عمومی روبه رو هستند نیز بررسی می‌کنند بنابراین باید تلاش کنیم افراد انقلابی، متعهد و متدین انتخاب کنیم که مصالح ملت را بر منافع شخصی، حزبی و جناحی اولویت ببخشد.

انتهای پیام
captcha