سپاه امروز به نماد جهانی مقاومت علیه سلطه‌گران تبدیل شده است
کد خبر: 4199743
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
قالیباف در نطق پیش از دستور:

سپاه امروز به نماد جهانی مقاومت علیه سلطه‌گران تبدیل شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است، گفت: سپاه امروز در جهان به نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران بدل شده و توانسته الگویی موفق برای ایستادن نیروهای فداکار مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه شود. 

مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه، 25 بهمن‌ماه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به ملت شریف ایران و تمام مجاهدان فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: سپاه پاسداران، امروز در جهان به عنوان نماد مقاومت علیه زورگویان و سلطه‌گران بدل شده و توانسته است الگویی موفق برای ایستادن نیروهای فداکار مردمی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه شود. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آموزه‌های امام راحل و قدرت خداباوری و مردم‌باوری ملت ایران بود که از جوانان عادی کشاورز، کارگر و دانشجو در شهرها و روستاها، قهرمان‌هایی همچون شهید سلیمانی، همت، باکری، باقری، کاظمی و شوشتری پرورش داد و دژی مستحکم به نام سپاه پاسداران ایجاد کرد که ضامن امنیت و آرامش مردم ایران و حفاظت از این آب و خاک و مایه امید مستضعفان و بی‌پناهان جهان است. 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران است و تمام ما قدردان مجاهدت شبانه‌روزی تمام عزیزان پاسدار در سپاه هستیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنها را از خداوند خواهانیم.

قالیباف در ادامه با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به ملت شریف ایران و جانبازان کشور، گفت: ما در مجلس یازدهم تلاش کردیم تا مطالبات جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا را در نظر داشته باشیم. همچنین در برنامه هفتم نیز احکام مهمی در این خصوص تصویب شده است که امیدوارم اجرای درست آن، موجب رضایت خاطر یادگاران سربلند دفاع مقدس شود. 

وی در پایان از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد و افزود: صمیمانه قدردان مردم در تمام شهرها و روستاها هستیم که پرشورتر از همیشه با اتحاد و یکپارچگی پشتیبان امنیت و آرامش ایران عزیز بودند. 

قالیباف تصریح کرد: ایستادگی مردم ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، مجددا به ما مسئولان تذکر می‌دهد که باید با تلاش مضاعف برای برآورده ساختن مطالبات و  انتظارات به حق مردم و بهبود زندگی آنها، قدردانی خود از مردم را در میدان عمل نشان دهیم. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha