پایان مأموریت کاروان قرآنی در کردستان و حرکت به سمت آذربایجان غربی
کد خبر: 4198142
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

پایان مأموریت کاروان قرآنی در کردستان و حرکت به سمت آذربایجان غربی

مدیر ششمین کاروان قرآنی انقلاب با اشاره به پایان مأموریت این کاروان در کردستان‌، از حرکت به سمت آذربایجان غربی و اضافه شدن سه قاری و پیشکسوت قرآنی به ترکیب اعضای این کاروان خبر داد.

مهدی قره‌شیخلو، مدیر ششمین کاروان قرآنی انقلاب، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به پایان مأموریت این کاروان در استان کردستان‌ گفت: کاروان قرآنی انقلاب از روز گذشته و بعد از گذشت پنج روز فعالیت خود را در کردستان به پایان رساند. آخرین روز کاروان در استان، شهر بانه بود که با استقبال بی‌نظیر مردم و مسئولان این شهر همراه بود.

وی با بیان اینکه کاروان قرآنی در بانه برنامه خودش را با حضور در گلزار شهدای شهر و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا آغاز کرد، گفت: در این شهر نیز همه مردم و مسئولان حضور فعال و اثرگذاری داشتند تا جایی که با وجود بارش برف و کولاک سنگین، اما مسجد شهر مملو از جمعیت شده بود. با پایان یافتن محافل قرآنی در شب گذشته برنامه ما بعد از پنج شب به اتمام رسید و در حال حرکت به سمت مهاباد هستیم. در آذربایجان غربی نیز محافل هر شب برگزار می‌شود.

مدیر ششمین کاروان قرآنی انقلاب با اشاره به اینکه اولین برنامه کاروان در مهاباد نیز حضور در مزار شهدا و خانواده شهدای این شهر است افزود: امشب دو قاری مطرح و یکی از اساتید بزرگ قرآنی به جمع کاروان اضافه می‌شوند. برهمین اساس سیدمحسن موسوی‌بلده، حبیب صداقت و  وحید وکیلی به جمع کاروان اضافه می‌شوند. استاد موسوی‌بلده نیز در این برنامه‌ها حضور پیدا می‌کنند و ضمن سخنرانی پاسخگوی پرسش‌های قرآنی عزیزان خواهند بود.

قره‌شیخلو اظهار کرد: بنا بود صبح امروز کاروان به سمت مهاباد حرکت کند و بعد از آن با یک برنامه رسمی استقبال، فعالیت‌‌ها و محافل خود را آغاز کند، اما به علت بارش شدید برف و کولاک این مراسم کنسل و مقرر شد تا مستقیم به سوی محفل قرآنی در مسجد جامع مهاباد حرکت کنیم.

وی بیان کرد: در کنار این محافل برنامه‌های جانبی شامل کارگاه‌های تخصصی دیدار با خانواده شهدا، کارگاه مشاوره و سبک زندگی و کارگاه آموزشی روش تدریس قرآن برای معلمان قرآن کریم و همچنین گارگاه حفظ و کارگاه تخصصی صوت و لحن را داریم و اساتید و دوستانی که همراه کارگاه هستند هر کدام این کارگاه‌ها را اداره می‌کنند.

پایان مأموریت کاروان قرآنی در کردستان و حرکت به سمت آذربایجان غربی/ ترکیب کاروان قرآنی تغییر کرد

انتهای پیام
captcha