دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «فاتح‌نژاد» و «عطایی»
کد خبر: 4198074
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «فاتح‌نژاد» و «عطایی»

شهردار تبریز به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده شهیدان والامقام «صمد فاتح‌نژاد خواجه» و «حبیب عطایی اسفهلان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، روز گذشته، 15 بهمن‌ماه، به همراه یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «صمد فاتح‌نژاد خواجه» و «حبیب عطایی اسفهلان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تبریز، در این دیدار با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت مقام شامخ خانواده معظم شهیدان به کار گیرد.

وی شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

هوشیار افزود: امنیت فعلی کشورمان مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگرانی است که با از خود گذشتگی موجب حفظ امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور شده و از خانواده و عزیزان خود دست کشیده و مسیر شهادت را برگزیدند و آسمانی شدند.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.   

شهردار تبریز اظهار کرد: یقین داریم به برکت خون پربرکت شهدا و مجاهدت‌های آنها در راه حفظ استقلال و کیان کشور و دین مقدس اسلام، مسیر رشد و توسعه جامعه هموار بوده و تنها با همان تفکر انقلابی و جهادی می‌توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمود.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام «صمد فاتح‌نژاد خواجه» و «حبیب عطایی اسفهلان» قدردانی کرد.

شهید والامقام مدافع حرم صمد فاتح‌نژاد خواجه، متولد بیست و هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تبریز در تاریخ دوازدهم اسفند سال ۱۳۹۳ در منطقه تکریت عراق به درجه جانبازی نایل آمده و در تاریخ نهم آذر سال ۱۴۰۰ پس از تحمل عوارض جانبازی به درجه رفیع شهادت رسید. شهید والامقام حبیب عطائی اسفهلان متولد یکم دی ماه سال ۱۳۴۳ در تاریخ دوازدهم مهر سال ۱۳۶۰ در منطقه سومار و عملیات مسلم بن عقیل به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha