ارتش از عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود
کد خبر: 4197501
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش:

ارتش از عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود

امیر سرتیپ صالح، با بیان اینکه ارتش یکی از عوامل تاثیرگذار و تسریع کننده در پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: ارتش از اوایل شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگ با انقلابیون، روحانیت مبارز و علما داشت و بیعت کارکنان ولایی نیروی هوایی و پدافندهوایی قهرمان با حضرت امام(ره) کمر رژیم پهلوی را شکست.

امیر صالح، جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی ارتش در شمالغرب، امیر سرتیپ دوم جعفر صالح، جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش امروز، 13 بهمن‌ماه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر سردرود، با بیان اینکه ارتش یکی از عوامل تاثیرگذار و تسریع کننده در پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: ارتش از اوایل شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی ارتباط تنگاتنگ با انقلابیون، روحانیت مبارز و علما داشت و بیعت کارکنان ولایی نیروی هوایی و پدافندهوایی قهرمان با حضرت امام (ره) کمر رژیم پهلوی را شکست.

وی ی با اشاره به اینکه در ۱۲ بهمن سال ۵۷ اولین سلام و خوش آمدگویی به امام (ره) از طرف ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی توسط کارکنان جوان ایستگاه رادار تبریز اعلام شد افزود: این خوش آمدگویی مثل نگین درخشان در تاریخ تبریز قهرمان که در اکثر حوادث تاریخی نیز جزء اولین‌ها بوده نصیب این شهر شد.

صالح خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتش مکتبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به عنوان کلمه طیبه توانسته بدون وابستگی به سایر کشور‌ها با به کارگیری تجهیزات پیشرفته داخلی و ارتقای سطح آموزش با بهره‌مندی از دانشگاه‌های نظامی و علمی کشور و جوانان مستعد و متخصص در حوزه‌های نیازمندی دفاعی از وابستگی کامل به قطع وابستگی دست پیدا کند و آمادگی رزمی خود را در بالاترین سطح حفظ و حراست کند.

با بیان اینکه پدافند هوایی یکی از پایه‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است گفت: کارکنان جوان پدافندهوایی بصورت شبانه روزی از حریم هوایی کشور حراست می‌کنند و مثل همیشه دشمن را از رسیدن به اهداف واهی خود ناکام خواهند گذاشت.

جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در ادامه به انتخابات اسفندماه سال‌جاری اشاره و تاکید کرد: انتخابات مهمترین تجلی مردم سالاری دینی است که لازم است با حضور فعال و مشارکت بالا در انتخابات اتحاد و همدلی خود را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha