استقبال پرشور مردم قروه از کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 4197336
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
مهدی قره‌شیخلو بیان کرد

استقبال پرشور مردم قروه از کاروان قرآنی انقلاب

مدیر کاروان قرآنی انقلاب با اشاره به برنامه‌های اولین روز این کاروان در قروه گفت: روز گذشته کاروان قرآنی انقلاب وارد شهر قروه شد و در مسجد جامع این شهر نخستین برنامه قرآنی خود را اجرا کرد.

مهدی قره‌شیخلو، مدیر ششمین کاروان قرآنی انقلاب، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به جزئیات برنامه‌های کاروان قرآنی گفت: کاروان قرآنی انقلاب از روز گذشته فعالیت خود را در شهرستان قروه آغاز کرد. اولین برنامه کاروان قرآنی انقلاب حضور در گلزار شهدای شهر قروه و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهر بود.

وی افزود: بعد از آن کارون برای برگزاری چند کارگاه تخصصی آماده شد و میزبان مربیان، معلمان قرآنی، نیروهای مسلح و مردم علاقه‌مند به قرآن شهر قروه بود. در نهایت بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر قروه، با حضور پر شور عاشقان به قرآن و عموم مردم محفل قرآنی کاروان قرآن انقلاب با حضور اعضای کاروان متشکل از اساتید و قاریان برتر و بین‌المللی کشور از جمله حمیدرضا احمدی‌وفا،‌ مهدی عادلی، معتز آقایی، احمد ابوالقاسمی و اجرای هادی ربیعی برگزار شد.

مدیر ششمین کاروان قرآنی انقلاب ادامه داد: اداره و اجرای کارگاه‌های سبک زندگی در برنامه کاروان قرآن انقلاب را مجید محبوبیان بر عهده دارد که با استقبال خوب مردم این شهر نیز همراه بود. در نهایت روز گذشته اولین برنامه کاروان در قروه به پایان رسید و بعد از آن امروز وارد سنندج شده و در ادامه در شهرهای مریوان، سقز و بانه حضور خواهد یافت و 5 شب هم در استان آذربایجان غربی اجرای برنامه خواهیم داشت. در نهایت روز ۱۹ بهمن همزمان با عید سعید مبعث پیامبر(ص) در حسینیه اعظم ثارالله شهرستان ارومیه برنامه پایانی خود را برگزار خواهد کرد.

قره‌شیخلو با بیان اینکه در همه شهرها محافل قرآنی به صورت شبانه برگزار می‌شود، گفت: در کنار این محافل برنامه‌های جانبی شامل کارگاه‌های تخصصی دیدار با خانواده شهدا، کارگاه مشاوره و سبک زندگی با حضور محمودیان و محمدی و کارگاه آموزشی روش تدریس قرآن نیز برای معلمان قرآن کریم و همچنین گارگاه حفظ و کارگاه تخصصی صوت و لحن را داریم که اساتید و دوستانی که همراه کارگاه هستند هرکدام این کارگاه‌ها را اداره می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha