اعزام 246 گروه جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی در دهه فجر
کد خبر: 4196996
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد

اعزام 246 گروه جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی در دهه فجر

سرهنگ تقی نجمی: 246 گروه جهادی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناطق محروم استان جهت ارائه خدمت اعزام می‌شوند و کثرت دستاوردهای ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورمان موجب غربی‌ها شده و آن‌ها از پیشرفت ایران هراس دارند.

سرهنگ تقی نجمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ تقی نجمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی 10 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار محوری دهه فجر امسال« جشن ملی، مسارکت پرشور و آینده روشن» تعیین شده، تهیه و توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اهدای 15 سری جهیزیه به مبلغ 750 میلیون تومان از برنامه‌های سپاه استان محسوب می‌شود.

وی افزود: رژه نیرو‌های مسلح در 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه‌های سپاه شهدای استان در دهه فجر خواهد بود که این ایام با حماسه بزرگ انتخابات پیوند خورده و مشارک مردم نقشه دشمنان را خنثی می‌کند.

سرهنگ نجمی بیان کرد: حدود 56 عنوان برنامه و بیش از پنج هزار برنامه کلی امسال در دهه فجر در استان برگزار و 15 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 500 میلیارد ریال توسط سپاه آذربایجان‌غربی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: 246 گروه جهادی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناطق محروم استان جهت ارائه خدمت اعزام می‌شوند و کثرت دستاوردهای ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورمان موجب غربی‌ها شده و آن‌ها از پیشرفت ایران هراس دارند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نسل امروز تشنه دانستن درباره انقلاب اسلامی، تحولات آن، دستاوردهای عظیم این انقلاب و آینده کشور است و باید این موارد در نهضت «جهاد تبیین» مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: توجه به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب یک فریضه مهم بوده و بارها در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است زیرا اقناع افکار عمومی و خنثی‌سازی دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با توجه به جهاد تبیین ممکن می‌شود و این مسئله باید مورد توجه باشد و برنامه‌های این ایام با محوریت تبیین برگزار شود.

انتهای پیام
captcha