شیراز دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود
کد خبر: 4196851
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

شیراز دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود

فرماندار شیراز با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو این شهرستان دارای 875 شعبه اخذ رأی خواهد بود، گفت: از این شعب، تعدادی مربوط به اقلیت‌های مذهبی هستند.

انتخاباتلطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: حوزه انتخابیه شیراز شامل شهرستان‌های شیراز و زرقان است.

وی افزود: در انتخابات پیش‌رو 875 شعبه اخذ رأی در شیراز قرار خواهد داشت که از این تعداد 4 شعبه مربوط به اقلیت‌های مذهبی است و شامل 2 شعبه برای یهودی‌ها، یک شعبه زرتشتیان و یک شعبه ارامنه است.

فرماندار شیراز یادآور شد: فرمانداری شیراز حوزه فرعی حوزه انتخابیه کلیمیان ایران، حوزه فرعی زرتشتیان و حوزه فرعی ارامنه جنوب کشور خواهد بود.

شیبانی همچنین با یادآوری اینکه در حوزه انتخابیه شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید 4 نماینده انتخاب شوند، گفت: 15 حوزه انتخابیه مربوط به شهرستان‌های شیراز و زرقان هستند و مرکز آن نیز فرمانداری شیراز هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه انتخابیه شیراز 290 نفر برای انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شده‌اند، گفت: البته هنوز هم احتمال افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات وجود دارد زیرا فرصت بررسی صلاحیت‌ها هست.

یادآور می‌شود، ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همراه با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha