دهه‌ فجر بهترین فرصت برای تبلیغ دستاوردهای نظام است
کد خبر: 4196818
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

دهه‌ فجر بهترین فرصت برای تبلیغ دستاوردهای نظام است

بهنام نظری با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبلیغ دستاوردهای نظام اسلامی ایران است، گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه و طرح‌ها ویژه ایام‌الله دهه فجر و بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین امری ضروری تلقی می‌شود.

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزیبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، امروز، 10 بهمن‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضرورت توجه به برنامه‌های این ایام در استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه و طرح‌ها ویژه ایام‌الله دهه فجر و بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین امری ضروری تلقی می‌شود.

وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام در طول این سال‌ها برشمرد و اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها و مناسبت‌های مختلف باید دستاوردهای درخشان نظام به اطلاع مردم برسد. نیک می‌دانیم در طول سال‌ها و دهه‌های گذشته اقدامات بسیار خوب در حوزه‌های علمی، پزشکی، ماهواره‌ای، صنعتی و... صورت گرفته است که باید آحاد مردم از آن مطلع باشند.

نظری با بیان اینکه دهه فجر فقط ارائه عملکرد دولت نیست، بلکه عملکرد حاکمیت نظام است، اضافه کرد: امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه ایران اسلامی در مسیر قدرت، عزت، پیشرفت، اقتدار و بالندگی قرار داد و با وجود توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، با تمام قوا در مسیر اقتدار، نوآوری و پیشرفت حرکت کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی دهه فجر را فرصتی برای تبلیغ دستاوردهای نظام اسلامی ایران دانست و با تأکید بر اینکه از این فرصت باید بهترین استفاده را ببریم، ادامه داد: نقش نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دهه فجر پررنگ است و باید برای این اقشار برنامه داشت.

وی به راهیپمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: امسال با وجود اقدامات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی علیه غزه از اهمیت بسیار برخوردار بوده و لازم است تدابیر لازم برای برگزاری این راهپیمایی اتخاذ شود. تجربه سال‌های قبل ثابت کرده است که هر سال مردم ولایی ایران اسلامی در این راهیپمایی برگ زرینی ماندگار بر جای می‌گذارند.

نظری از دستگاه‌هایی که تاکنون اعلام برنامه نکرده‌اند، گلایه کرد و افزود: عدم اعلام برنامه‌های این دهه از سوی تعدادی از کمیته‌ها جای گلایه دارد، چراکه دیگر فرصتی باقی نمانده و ضروری است برنامه‌ها هرچه زودتر اطلاع‌رسانی شود.

معاون استاندار استان مرکزی در ادامه به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: پس از اتمام برنامه‌های دهه فجر، آزمون مهم دیگری همچون انتخابات در 11 اسفند رقم خواهد خورد. همه مکلف به تلاش هستیم تا این انتخابات پرشور و با حضور مردم همیشه در صحنه باشکوه‌تر برگزار شود.

نظری بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مایه مباهات است. آنان همیشه از مسئولان جلوتر حرکت می‌کنند و به‌طور یقین در انتخابات اسفندماه امسال نیز حضور دشمن‌شکن خود را در جهان به نمایش خواهند گذارد.

انتهای پیام
captcha