اجرای ۱۵۰ برنامه محوری به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4196636
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

اجرای ۱۵۰ برنامه محوری به مناسبت دهه فجر در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۵۰ برنامه محوری با بیش از یک هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه‌ زیرمجموعه تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر با شعار محوری جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن با مشارکت مردم در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری، رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، هشتم بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه برنامه‌های چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان در ۲ محور عمرانی و فرهنگی اجرا می‌شود، گفت: برای اجرای این طرحها بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از این طرحها برای ۲۴ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی نیز با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه در ماه‌های گذشته در شهرستان‌های استان، ۱۵۰ ویژه برنامه فاخر در قالب بیش از یک هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه و زیر مجموعه برنامه‌ها در این حوزه تدارک دیده شده است که در طول دهه فجر تا ۲۹ بهمن با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اجرا خواهد شد.

اسکندری، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و تبیینی، کرسی‌های آزاداندیشی، شب شعر و خاطره، تجلیل از نخبگان و تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با موضوع انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در استان بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، افزود: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، فضاسازی و تبلیغات محیطی، مهمانی لاله‌ها، ویزیت رایگان، راه‌اندازی اتوبوس‌های شادی، اردوی راهیان پیشرفت، برپایی میز‌های خدمت، برگزاری جلسات بصیرتی، کارگاه‌های ادبی، نورافشانی و برپایی جلسات حلقه‌های صالحین و خیمه انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر در استان است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری پرشور برنامه‌های دهه مبارک فجر موجب یاس دشمن و امیدواری علاقه‌مندان به نظام اسلامی می‌شود، گفت: در شب مبعث پیامبر اسلام(ص) با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در بقعه سیدحمزه ویژه برنامه جشن دهه فجر با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار می‌شود.

اسکندری، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، یادآور شد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده تا مسئولان و مدیران با استفاده از فرصت دهه فجر و با برپایی نمایشگاه‌ها، دستاوردها و فعالیت‌های خود در عرصه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها را جهت امیدآفرینی در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha