بازدید رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از ایکنا
کد خبر: 4196534
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

بازدید رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از ایکنا

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی صبح امروز نهم بهمن ماه از خبرگزاری ایکنا و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از ایکنابه گزارش خبرنگار ایکنا، در آستانه ایام دهه فجر، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، همراه با تیم رسانه‌ای و روابط عمومی ستاد ارتش؛ سرهنگ ابوطالب کوهساری، معاون روابط عمومی و رسانه‌ ستاد ارتش، سرهنگ شهروز علیمردانی، مدیر روابط عمومی ستاد آجا از تحریریه فارسی و بین‌المللی ایکنا بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت خبری ایکنا آشنا شدند.

طی این بازدید جلیل بیت‌مشعلی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) ضمن تشریح فعالیت ایکنا و ضرورت پرداخت رسانه‌‎ای به مفاهیم دینی گفت، ایکنا آمادگی جریان‌سازی مفاهیم و مطالب اخلاقی و دینی را دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در ادامه بازدید با فعالیت‌ها و اقدامات سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای، مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره قرآنی، مرکز دانشجو معلم قرآن، مرکز رشد واحدهای فناوران هنرهای قرآنی، مرکز آموزش تخصصی علوم و فنون قرآنی، برگزاری شش دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و استودیو مبین و تدابیر انجامیده شده برای راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی ایکنا، نشریه تخصصی رایحه و... آشنا شد.

در این بازدید امیر فولادی ضمن تقدیر از فعالیت های این رسانه قرآنی گفت: یاد شریف اشراف، افسر شهید ارتش که به دلیل پایبندی و علاقه به مسائل دینی و مذهبی، مبادرت به نوشتن قرآن با خط خوش از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان سال ۴۷ کرد را گرامی می داریم. این شهید معتقد بود هرگاه کار نوشتن قرآن به پایان رسد، عمر او نیز به پایان خواهد رسید و سرانجام دو ماه پس از اتمام کتابت قرآن در سال 58 در پاکسازی کردستان، در مسیر بانه به سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یادآور می‌شود، طی این بازدید از رحیم خاکی، مؤسس خبرگزاری ایکنا و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس پیشین ایکنا و سایر مدیران عامل خبرگزاری یاد و از اقدامات مؤثر این رسانه در ترویج فرهنگ قرآنی، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha