آغاز عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در چالدران
کد خبر: 4195590
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
فرماندار چالدران خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در چالدران

محمدرضا عبدالله‌نژاد گفت: عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در چالدران آغاز خواهد شد.

محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار چالدران، امروز 3 بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی در چالدران آغاز خواهد شد، این طرح‌ها شامل گازرسانی، احداث راه روستایی و ... است.

وی ادامه داد: برای طرح‌های عمرانی که در طول دهه فجر کلنگ‌زنی شده است، پیش‌بینی می‌شود 20 میلیارد تومان اعتبار موردنیاز باشد.

 فرماندار چالدران به افتتاح طرح‌های عمرانی مختلف مانند بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، افتتاح خانه محروم ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه چالدران در این جلسه گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت پیروزی رسیدن انقلاب به خودباوری،عزت و استقلال دست یافته، بنابراین برگزاری مراسم‌های مختلف با محوریت گرامیداشت پیروزی انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است.

 وی برگزاری مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر را فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند خدمات و اقدامات نظام اسلامی را کمرنگ جلوه دهند.

امام جمعه چالدران با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی برای جهاد تبیین باید جدی‌تر گام بردارند، گفت: باید از فرصت‌‌هایی نظیر دهه فجر استفاده کنیم تا دستاوردهای نظام بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد، بنابرین جهاد تبیین در این زمینه بسیار حائز اهمیت است

انتهای پیام
captcha