بیداری وجدان دنیا، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4194348
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
فرمانده سپاه عاشورا:

بیداری وجدان دنیا، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سردار عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه بیداری وجدان مردم دنیا بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است. 

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، شامگاه، 26 دی‌ماه، در آیین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه بیداری وجدان مردم دنیا بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است. 

وی با بیان اینکه آنگونه که باید نتوانسته‌ایم فرهنگ پرافتخار و عزت‌آفرین جهاد و شهادت را انتقال دهیم، اظهار کرد: شهدای بزرگوار ما جان و تمامی داشته‌های خود را فدا کردند تا اسلام و انقلاب حفظ شود، از این‌رو باید در راستای انتقال پیام شهدا در جامعه کنونی تلاش کنیم. 

عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه بدون شک انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های بی‌نظیر در طول تاریخ بشریت است، چراکه هیچ انقلابی در طول تاریخ نتوانسته با این عظمت و ابهت در مقابل مستکبران ایستادگی کند، افزود: شهید باکری تأکید داشتند که «باید محتوای فرامین امام راحل را درک و بدان عمل کنیم» که باید این جمله را نصب العین قرار داده و به دقت به آن عمل کنیم. 

فرمانده سپاه عاشورا، با تأکید بر اینکه تکلیف ما نسبت به شهدا این است که بیانات امامین انقلاب و آرمان مقدس شهدا را در جامعه تبیین کرده و روحیه ایثار، جهاد و شهادت را زنده نگه‌داریم، گفت: مدیریت افکار کنونی جامعه با تولید محتوای فاخر به‌ویژه با زبان هنر و رسانه در فضای مجازی از جمله ضروریات امروز است. 

وی با اشاره به شواهد صدور انقلاب اسلامی ایران در جهان، اظهار کرد: نمود صدور انقلاب اسلامی ایران را ابتدا در شهادت حاج قاسم که دنیا را تکان داد مشاهده کردیم و امروز این موضوع در جریان مقاومت غزه و نمایاندن ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی به جهان، قابل مشاهده است. 

عباسقلی‌زاده در خاتمه سخنانش، از تشکیل دبیرخانه دائمی کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی خبر داد. 

در این آیین از برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha